הכי לא חדשות – כל ההמבורגרים והמקומות לחגוג איתם את המונדיאל!

אור בלאן,

גווווווווווווווווווווווווווווווווווווללללללללל + המבורגגגגגגגגגגגגגררררררררר = חגיגות מונדיאל 2018 יוצאות לדרך!!!!! בואו לחגוג את משחקי המונדיאל עם כל ההמבורגרים, המבצעים והבירות שרק אפשר, ואפילו תוכלו לזכות ב-XBOX ONE, איפה? קבלו את מצעד ההמבורגרים לכבוד מונדיאל 2018!

Dirty Burger של ברברי קריית אתא

לחגוג עם ספיישלים משוגעים – במחיר של המבורגר רגיל

מסעדת פפריקה בפתח תקווה קנתה לה שם בתחום ההמבורגרים היצירתיים, המשוגעים ומטריפי החושים (המבורגר במלוואח anyone?), ועכשיו לרגל חגיגות גביע העולם בכדורגל חברי קהילת המבורגר ישראל מוזמנים לטרוף ולהשתגע עם כל המיוחדים של פפריקה, בעלות של המבורגר רגיל!! כן, זה אומר שההמבורגר + כל התוספות המשוגעות + צ'יפס  ב-48 ₪ בלבד, אז למה אתם מחכים?!פפריקה חוגגים מונדיאל

בואו לחגוג עם מועדון ההמבורגרים של הלמנ'ס

אתם מוזמנים לחגוג עם מועדון ההמבורגרים של הלמנ'ס בורגר קלאב, המבורגרים מטריפים במגוון מסעדות ברחבי הארץ. בואו לנסות המבורגרים מיוחדים שנוצרו לכבוד מועדון ההמבורגרים של הלמנ'ס – מהר מהר לפני שייגמר! אז מה מחכה לכם שם? אור בלאן היה ומדווח מקפה נמרוד

סניף חדש, תפריט חדש, מקרן ושולחן ביליארד חינם!

עד העצם אקספרס מתחדשת בסניף ה-12 שלה! אחרי שמסעדת ״עד העצם״, מסעדת הבשרים הוותיקה בהרצליה נסגרה לאחר 30 שנה, והמקום עבר מהפך. בסוף השבוע האחרון הפך המקום לסניף נוסף של עד העצם אקספרס תוך מתיחת פנים מושקעת במיוחד. הסניף המחודש, הנמצא ברח׳ אבא אבן 5 בהרצליה פיתוח, בלב איזור ההיי טק השוקק, שונה מכל קודמיו הן מבחינת גודל המסעדה והן מבחינת התפריט אליו הצטרפו מנות חדשות הקיימות בסניף זה בלבד כמו למשל כריך אנטריקוט, סלט עוף, נקניקיה בלחמניה, כנפי עוף, קריספי צ׳קן, חלת בצל קטנה (הומאז׳ למנה הקלאסית ממסעדת עד העצם), וופל בלגי, סופלה שוקולד ועוד! גם מבחינת העיצוב, מדובר במהפכה של ממש. חלל האקספרס החדש כולל גם משחקים כמו סוני פלייסטיישן, שולחן ביליארד וקירות גרפיטי ענקיים בגובה 4 מטר ובקרוב יצטרפו לסניף גם עמדות הזמנה אוטומטיות להיי טקיסטים הממהרים.ההמבורגרים של עד העצם

שם: עד העצם. כתובת: אבא אבן 5, הרצליה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד', ש' 12:00 – 02:00, ה'-ו' 12:00 – 03:00.

חגיגה בינלאומית עם הבשר מהגולן

רשת מרינדו, הבשר מהגולן, משיקה תפריט מונדיאל עם המבורגרים בטעם בינלאומי! התפריטים כפופים להקרנות המשחקים בכל סניף, לכן מומלץ להתעדכן ישירות מול הרשת.

תפריט מונדיאל - רשת מרינדו

  • התפריט הנ"ל תקף בסניפי מרינדו יקנעם ומרינדו עין גב, יש לבדוק מול הרשת שינויים בתפריט בהתאם לסניף.

למידע נוסף כנסו לעמוד הרשמי של מרינדו
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

לחגוג כמו ברברי

ברברי בקריית אתא מציגים: דיל מונדיאל הכולל המבורגר 220 גרם, מנת צד ובירה ב-49₪ לחברי קהילת המבורגר בלבד!
רגע – זה לא הכל, יש גם בירה מהחבית ב-10₪ לחברי קהילת המבורגר ישראל!
  • חגיגת מונדיאל>>>כל השידורים בכל השעות!
  • ישיבה בחוץ-מקרן קיר באיכות hd עם סאונד מלא!
  • ישיבה בפנים – פלזמות שמשדרות במקביל את כל המשחקים!

ברברי קריית אתא מזמינים אותכם לחגוג מונדיאל!

* המבצעים תקפים כל יום החל מהשעה 18:00.

שם: ברברי קריית אתא. כתובת: העצמאות 82, קרית אתא. כשרות: כשר למהדרין. שעות פעילות: א'-ה' 12:00 – 01:00, ש' מיציאת שבת – 01:00.

חגיגת המבורגרים מרחבי העולם, בירות ושידורים ישירים של המשחקים!

רשת BBB מזמינה אותכם לחגוג את אליפות העולם בכדורגל עם המבורגרים מרחבי העולם.  ההמבורגרים המיוחדים יוגשו בלחמניות בצורת כדורגל שעוצבו במיוחד לאירועי המונדיאל. אז מה הולך להיות שם?

  • ספיישל המבורגר מונדיאל – המבורגר בהשראת רוסיה, המארחת את משחקי המונדיאל, הכולל המבורגר בקר, לביבת תפו"א, צ'יפס סלק, כרוב כבוש, מלפפון חמוץ, בצל סגול ורוטב קיסר. מוגש עם צ'יפס וקולסלאו
  • ארוחת מונדיאל – אשר תוגש מידי יום בשידורי המשחקים, החל מ-17:00. הארוחה כוללת המבורגר מיוחד מסדרת המיוחדים שמופיעים בתפריט, צ'יפס גדול וחצי ליטר בירה מהחבית (קרלסברג/טובורג)
  • ברז מזיגה בהגשה לשולחן – לחלוקה בין חברים, קרלסברג או טובורג 2 ל' / 3 ל'

חוגגים מונדיאל עם רשת BBB

לעמוד הרשמי של רשת BBB

כדורגל+פסטיבל+המבורגרים מושחתים ברעננה

חווית כדורגל מושחתת – פסטיבל המשלב בין המבורגר מדהים לחווית צפייה שאין באף מקום אחר! לצד בריזה מלטפת במרפסת פתוחה, על גבי מסך עצום שעליו יוקרנו המשחקים  באיכות 4K (שזה הרבה יותר טוב וחד מ-HD) הותקן סאונד היקפי צלול על ידי הגברה המותאמת לשידורי המונדיאל. כל זאת בשביל חווית צפייה ואכילה מושלמת בכל משחק יוכלו אורחי הבנג בנג לנסות לנחש את התוצאה המדויקת של המשחק ולקוות שאכן פגעו – העונים נכונה יהיו זכאים להגיע למחרת לקבל את ההמבורגר המדהים שלנו בחינם!. מוזמנים לחווית כדורגל מושחתת ובלתי רגילה!

בנג בנג חוגגים מונדיאל 2018

כתובת: הסדנה 6, רעננה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-00:00

בואו לחגוג עם המאפיונרים המושחתים

הגראז' מזמינים אותכם לחגוג וליהנות מהמבוררים מושחתים במיוחד לרגל המונדיאל עם מבצע בלעדי לחברי קהילת המבורגר ישראל לאורך כל תקופת שידורי משחק המונדיאל: All Day Deal במחיר 69 ₪ (!) בלבד – המבורגר 230 גרם לבחירה+תוספת+שתייה+3 טופינגים לבחירה ללא עלות!

* המבצע תקף אך ורק בשעות שידורי המשחקים, בישיבה במסעדה בלבד, לחברי הקהילה בלבד.

הגראז' חוגגים מונדיאל

שם: הגראז'. כתובת: ראול ולנברג 24, תל אביב | הרצל 151 ראשון לציון . כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ת"א: 11:00 – אחרון הלקוחות כל השבוע כולל סופ"ש. ראשל"צ: א'-ד' 12:00-01:00, ה'-ו' 12:00-03:00, ש' 12:00-01:30.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

בואו לחגוג עם המבורגר, כדורגל והגרלה של XBOX ONE X מתנה!

מסעדת סאנסט באשדוד חוגגים את גביע העולם ואתם יכולים לזכות בקונסולה החזקה בעולם – XBOX ONE X (ולא רק בשביל לשחק ב-FIFA כל היום). איך זה עובד? הזמינו את אחד מהבורגרים הקלאסיים שבתפריט עם מינימום זוג תוספות מעליו וכנסו להגרלה! 

חוגגים מונדיאל במסעדת סאנסט באשדוד

תוספות לבחירה מעל:

  • פלפל חלפיניו / פלפל חריף על האש / פטריות מטוגנות / בצל מטוגן / כרוב קייל / חמאת שום / חמאת בוטנים / צ'מיצ'ורי / לימון כבוש / גוואקמולי / פסטו-רוקפור / קונפי שום / מייפל קנדי / שלוש טבעות בצל בטמפורה – 8 ₪
  • שערות בצל בטמפורה / ביצת עין / ריבת בצל – 10 ₪
  • אננס צרוב בצ'ילי / צ'דר אנגלי / גבינת גאודה / פרמז'ן / מוצרלה מגורדת – 12 ₪
  • חזה אווז מעושן / פרוסת אנטריקוט / צ'דר אנגלי כפול / גאודה כפולה / חזה טלה מעושן / גבינת בושה עיזים מקורמלת / אגס שיכור / ברי אגוזים / רוטב גבינה כחולה – 16 ₪
  • טריפל אווז מעושן / טריפל אנטריקוט / טריפל חזה טלה מעושן – 26 ₪
  • בורגר בקר נוסף בלחמנייה – 32 ₪
  • בורגר אווז, כבש או אנטריקוט נוסף בלחמנייה – 38 ₪
  • כבד אווז (60 גר') – 48 ₪

חוגגים מונדיאל במסעדת סאנסט באשדוד

המתנה בהגרלה – קונסולת XBOX ONE X  בשווי (2500 ₪)
*השתתפות בהגרלה מגיל 18 ומעלה מותנית בהזמנת מנת בורגר מהתפריט וזוג תוספות בצד או מעל, על כל הזמנה בודדת יינתן כרטיס הגרלה אחד*
**ההגרלה תיערך ביום גמר גביע העולם בזמן המחצית של משחק הגמר
***מבצע "בורגר מונדיאל" בתוקף עד ה-15.7.2018 ביום גמר המונדיאל

שם: סאנסט. כתובת: מרטין בובר 1, אשדוד. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 01:00-18:00, ו'-ש' 02:00-12:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

חוגגים מונדיאל באילת עם הדיינר הכי טעים בעיר!

הדיינר האילתי הוותיק שפועל כבר 15 שנה ממשיכים את המסורת – בירה ללא תחתית וצ'ייסר מתנה על כול גול! בואו לברביס ליהנות מספיישל מונדיאל – שלישיית מיני בורגרים, צ'יפס ובירה ב-89₪, לצד בירות קרות מהחבית והקרנת המשחקים על מסך ענק בחצר של ברביס, תוכלו ליהנות מההמבורגרים שכבר מזמן כבשו אותנו.

ברביס חוגגים מונדיאל!

שם: ברביס. כתובת: פארק אופירה, תרשיש 19, אילת. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: א'-ש' 12:00-01:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

לחגוג כל גול עם וויילד בורגר של בוקרים – טורפים את המונדיאל!

רשת בורגר סאלון, הוויילד בורגר של הבוקרים, תשדר בכל סניפי הרשת את המשחקים על מסכי ענק ולכבוד האירוע יושק תפריט מנות שרינג מיוחד בנוסף לליטר בירה ב-35 ₪ בלבד! לכל מי שקונה ליטר בירה ב-35 ₪ יוכל לקבל כרטיס גירוד מתנה ובו מתנות מפנקות: צעיפי מונדיאל / פותחן בירה / הטבות אוכל שונות.טורפים המבורגר מונדיאל ברשת בורגר סאלון רגע – זה לא הכל! לחברי מועדון ומצטרפים חדשים (בישיבה במקום בלבד) וברוח החגיגות, במשך חודש יוני הטבה בלעדית – נקניקיית עגל בלחמנייה טרייה בשילוב של בצל מטוגן, כרוב כבוש וחרדל + תוספת צ'יפס ב-29 ₪.טורפים מונדיאל ברשת בורגר סאלון

למידע נוסף בעמוד הרשמי של רשת בורגר סאלון
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

שריקת פתיחה למונידאל עם אגאדיר

רשת אגאדיר חוגגת מונדיאל ותגיש לכל אורך תקופת המשחקים תפריט ספיישל חדש אותו יצר שף הרשת רוברט קלוגר. התפריט החדש יכלול לא פחות מ-3 מנות ספיישל שיוגשו בלחמניה מעוצבת בצורת כדורגל שיוצרה במיוחד עבור המונדיאל בתוספת צ'יפס ו-1/3 בירה, חמוצי אגאדיר או ספייסי צ'יקן חלפיניו נאגטס לפתיחה, לונגדראפטים (ברזי בירה) הכוללים -2 או 3 ליטר של בירה. הזמנת בירה בכמות של 1 ליטר לשולחן, תזכה את היושבים בכרטיסי גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה!

אגאדיר חוגגים מודניאל, מקור: יח"צ

מנות הספיישל, המוגשות בליווי צ'יפס ו-1/3 בירה:

  • קורדנביף & בורגר – 160 גר' קציצת בקר, 150 גר' קורנביף עם רוטב הבנארו אננס חריף – 85 ₪
  • קורדון בורגר – חזה עוף במילוי חזה אווז, גבינת צ'דר בציפוי פריך עם רוטב אלף האיים ואיולי שום – 85 ₪
  • דיאנא בורגר – 250 גר' בקר בקר וטלה, איולי לימונים כבושים, רוקט, עגבניות שרי ובצל סגול – 89 ₪
  • לונגדראפט 2/3 ליטרים – קרלסברג או טובורג לבחירה – 109/149 ₪

אגאדיר עם ספיישל מוניאדל, מקור: יח"צלמידע נוסף בעמוד הרשמי של אגאדיר
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

גם במעלה אדומים יודעים לחגוג

מסעדת לאגו במעלה אדומים, זכתה לביקור של כתבנו המהולל, אלעד גור אריה, והיא מזמינה אתכם לראות את המשחקים במסעדה לצד דיל הכולל את ההמבורגר של לאגו + צ'יפס + בירה שליש מהחבית ב-85 ₪ בלבד! המסעדה תציב מסך ענק בחצר הישיבה בחוץ + שני מסכי פלזמה גדולים בתוך חלל המסעדה ועל הבר יוגש תפריט של 'פינגר פוד', יהיה שווה וטעים.

המבורגר הבית של לאגו מעלה אדומים

שם: לאגו. כתובת: פארק שמיר, מעלה אדומים. כשרות: כשר. שעות פעילות: א’-ה’ 18:00-אחרון הסועדים, מוצ”ש שעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הסועדים.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

מתלבטים איפה לחגוג? easy!!!

מתחשק לכם המבורגר לצד כל הכדורגל הזה, ולא יודעים מה הכי טוב? רוצים לקרוא קצת על המקום לפני שמחליטים? מחפשים משהו קרוב? easy! נכנסים לאתר או לאפליקציה של איזי, מחפשים "קהילת המבורגר ישראל" ותקבלו את כל המקומות שבדקנו והמלצנו עליהם – אז מה הבעיה לשלב המבורגר וכדורגל? זה הכל easy!

easy וקהילת המבורגר ישראל