ה-הטבה הכי שווה שראיתם, צ'יזוברגר חדש בחיפה ו-40 ₪ מתנה!

אור בלאן,

ה-הטבה הכי שווה שאי פעם הייתה לחברי הקהילה, איפה לחגוג את וולנטיין, 40 ₪ מתנה להמבורגר, 1+1 ברשת ידועה וצ'יזוברגר חדש לחיפאים – מדור החדשות המוביל של עולם ההמבורגרים לא מפסיק לדווח מהשטח. הדקו חגורות אנחנו ממריאים. 

הטבה בלעדית שכמותה עוד לא היה!

אתם יושבים? קבלו את ה-הטבה הכי שווה EVER לחברי הקהילה – קבלת פנים, המבורגר וכוסית* + מנוחה בבקתה + ארוחת ערב במסעדה: פלטת בשרים "מעשנים ביחד" (או בחירה שונה מתפריט המסעדה) + שתי תוספות + פעמיים בירה/יין לבחירתכם + מנוחת לילה באווירה מדהימה + ארוחת בוקר מפנקת – כל זה ב-800 ₪ לזוג בלבד!!! איפה כל הטוב הזה קורה? בבקתה ברמות, אז תזמינו מקום מהר לפני שיגמר!
הבקתה ברמות עם דיל לזוגות

שם: הבקתה. כתובת: נוף כנרת, מושב רמות. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 22:00-13:00, ו'-ש' סגור.
טלפון: 04-6794016

לחגוג עם הבשר מהגולן

מרינדו מזמינים את זוגות האוהבים לחגוג את וולנטיינ'ס עם ארוחה זוגית מלאה בכל טוב, הנאה והאהבה בשרית. התפריט כולל מנה ראשונה + עיקריצ + כוס יין מבעבע ב-179 ₪ לסועד בלבד!

מרינדו חוגגים ולנטיינ'ס 2019

לעמוד הרשמי של מרינדו הבשר מהגולן

ולנטיינ'ס עם ההמבורגר האהוב מאריאל

רוצים לחגוג את יום האהבה עם המבורגר ובירה? המקום של אבא, שקטפו את המקום ה-5 בסקר ההמבורגרים האהובים לשנת 2018, מזמינים אותכם לחגוג עם מגוון מבצעים שווים, צוות מפנק וקינוח מפתיע במיוחד!

המקום של אבא ולנטיין

שם: המקום של אבא. כתובת: הציונות 79, אריאל. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 – 00:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

צ'יזבורגר חדש בחיפה

חיפאים, תתחדשו! צ'יזבורגר חדש בעיר שמכוון לקיבה שלכם, תגידו שלום לביאטריס, הדוכן החדש בעיר שמציע צ'יזבורגרים מעוררי חושים במחיר לכל כיס. בתיאבון לסועדים ובהצלחה למקום!

ההמבורגר של ביאטריס

שם: ביאטריס. כתובת: נתנזון 11, חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ו' 12:00-02:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

40 ₪ מתנה בשביל להזמין המבורגר

את ההמבורגרים של המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים כבר טעמם? מזאת אומרת לא? אה, טעמתם אבל החבר שלכם לא טעם? טוב, אז קבלו -> 40 ש"ח מתנה להזמנה דרך האפליקציה של WOLT בהזנת הקופון Hamosad. בתיאבון!

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים, המבורגר של דן יושע במלוא תפארתו

1+1 ברשת BBB!

רעבים? יופי, אז רשת BBB יוצאת עם מבצע שיוציא אותכם שבעים ומאושרים – אחד + אחד על כל ההמבורגרים הקלאסיים של הרשת. אז תבואו רעבים או תביאו שוץף/ה כי זה מבצע שווה + מבצע שווה.

BBB מבצע 1+1

*לחברי מועדון בלבד, בימי ראשון, החל מ-17:00, בישיבה במסעדה בלבד, לא כולל TA ומשלוחים. אין כפל הטבות ומבצעים.

לעמוד הרשמי של רשת BBB

מוזס קרית חיים – גם בסופ"ש!

הוווולי מוזס, בשורה חדשה וטעימה לתושבי קריית חיים והאזור – הארטבורגר המוכר והאהוב של רשת מוזס עכשיו פתוח גם בסופ"ש ואתם יכולים ליהנות מהמנה הידוע גם בשישי-שבת. רגע! זה לא הכל, יש אפילו משלוחים שיגיעו עד אליכם הביתה, גם בסופ"ש אז אפילו לא תצטרכו להתאמץ כדי להגיע לסניף.

מוזס קריית חיים משלוחים

לעמוד ברשמי של רשת מוזס