ירי משטרתי, רשתות שקורסות ומלך טבעוני?!

אור בלאן,

האינפלציה משתוללת, השווקים בטלטלה והייטק בעיצומו של גל פיטורים אכזרי – וגם עולם המסעדנות סופג מכות קשות. והפעם במדור החדשות האוהב שלנו נספר לכם על הרשת שנקלעה לקשיים, זאת שלקראת סגירה ואפילו על מלך שהפך להיות טבעוני. הדקו חגורות אנחנו מתחילים.

אקספרס של חצות

פעם, בעבר הרחוק, הייתה מסעדה ושמה עד העצם, שביססה את עצמה בתור אחד ממסעדות הבשר וההמבורגרים המובילות, עד כדי כך שהבעלים יזמו מהלך להקים רשת זכויות תחת המותג "עד העצם אקספרס". מותג האקספרס התמקד בקו המבורגרים מהירים חווייתיים ונוחים בכיס. אבל השנים עברנו והרשת איבדה מהיכולת שלה לשמור על איכות בשוק מאד (מאד) תחרותי, וכעט, לאחר סדרה של קשיים ובעיות, רשת עד העצם אקספרס עומדת בפני סגירה, לאחר שנקלתה לחובות שמהן היא לא יכולה להתאושש. עובדי הרשת לא קיבלו שכר, הספקים לא מקבלים תשלומים ולרשת מונה נאמן שאמור ללוות את תהליך הסגירה ומכירה שלה לקונה הפוטנציאלי. קשה לנו להגיש שאנחנו מופתעים, כי ההמבורגר שלהם כבר מזמן לא עומד בתחרות, אבל בהחלט לא נעים לראות עוד קציצה שנעלמת מהנוף. יהי זכרם בטיגון עמוק.

עד העצם אקספרס הרצליה עם כל החבר'ה

פורסם במקור בכלכליסט

המלך הוא טבעוני?!

רשת בורגר קינג ישראל מצטרפת לטרנד של הרשת העולמית (ובכלל של רשתות המזון המהיר) ותחל למכור מנות טבעוניות על בסיס סויה שאותן פיתחה חברת הפודטק הישראלית Meat.The End. ברגר קינג מתכננים למכור ווג'י וופר מן הצומח במחיר זהה לזה של מנה בשרית (29 ש"ח או 48 ש"ח באורחה), ובהשוואה למתחרות שמכורות מנות טבעוניות המחיר מתיישר לאותם רמות. בנוסף הרשת תמכור גם ווג'י נאגטס, וזו מנה שכבר למתחרות אין והולכת להיות מעניינת מאד. איך יהיה? מאמינים שמעניין ושמחים לראות את ההתפתחות בתחום.

הטבעוני של ברגר קינג, מקור: יח"צ

פורסם במקור בynet

מת על המבורגר

כמה אתם אוהבים המבורגר? אבל באמת, כמה? עד המוות? המקרה הבא מוכיח לנו שהמבורגר יכול להיות מסוכן מאד לבריאות, ולא רק בגלל הכולסטרול. בסן אנטוניו הרחוקה שבארה"ב השוטר ג'יימס ברננד פוטר כלאחר כבוד, לאחר שזה תועד יורה, ללא שום הצדקה, בצעיר שאכל המבורגר ברכבו. ברננד היה בסיור ושם לב לרכב חונהליד סניף מקדונלד'ס (שאנחנו מסכימים שזה כבר רע, אבל לא מצדיק שיירו בך בגלל זה), והוא חשב שזה רכב שנמלט ממנו יום קודם לכן. הוא פתח את דלת המכונית החשודה, ללא שום התראה, ובתוכה גילה צעיר ששמו אריק קאנטו (בן 17) נוגס בהמבורגר. אריק הופתע מהפתאומיות שבפתיחה הדלת זז לאחור עם רכבו, וברננד פתח באש וירה באריק. אריק אושפז בבית חולים ונלחם על חייו. אז פעם הבאה אולי כדאי לאכול במקום יותר מוגן?

פורסם במקור בערוץ 7

רק נגמר?

רשת המסעדות "רק בשר" האהובה על קרניבורים מכל הסוגים והמינים נקלעה לחובות בסך כ-10 מיליון שקל ופנתה לבית המשפט על מנת שימנה לה נאמן ויוציא לה צו הקפאת הליכים במטרה להבריא אותה ולהמשיך להפעילה. בשיאה של הרשת עבוד בה כ-150 עובדים וכיום רק כ-80 עם סניפים בחיפה, רמת החייל וראשון לציון. אנחנו מלאים תקווה, רעב, ואהבה לבשר שהרשת תצליח להבריא ותמשיך להגיש לנו בשרים כמו שהם יודעים לעוד הרבה שנים.

הבשר של לוויתן אילת, מקור: יח"צ

פורסם במקור בynet