הכי לא חדשות – פסטיבל עצמאות אמריקאי, המבורגר ואגיו וגמר היורו

יאיר פרייס,

החגיגות והחדשות ממשיכים במרץ! המדור הכי חשוב בעולם ההמבורגר הישראלי בדיווח נוסף והפעם הבשורות משמחות במיוחד! למה? נספר לכם על פסטיבל מעושנים וקינוחים אמריקאים בשוק הפשפשים לכבוד ה-4 ביולי, המבורגר ואגיו חדש ומפתיע שהגיע למחוזותינו ומסיבת כדור רגל, פיצות ובירות לכבוד גמר משחקי היורו!

חגיגות עצמאות + אמריקה = בשר!

יום עצמאות אמריקאי בפונדק דה לוקס

יום העצמאות האמריקאי כידוע חל כל שנה ב-4 ביולי, והמסעדות טראק דה לוקס ופונדק דה לוקס המתמחות במטבח אמריקאי יוצאות בפסטיבל לכבוד המאורע. במסגרת הפסטיבל, ביום שבת ה-9/7 בשוק הפשפשים (סמוך לפונדק דה לוקס), תערך מסיבת רחוב בסגנון אמריקאי תחת הכותרת God Bless America. במסגרת המסיבה החל מהשעה 18:00 יוציאו מנות רחוב וברביקיו מגריל ענק שיוקם במיוחד עבור המאורע, דוכני אלכוהול בדגש על בירות, ויסקי וקוקטיילים. במקום תנוגן מוזיקה חיה ע"י ההרכבים: The carribbean connection  ו-The boom boom boys. חובבי הקינוחים גם לא יצאו מקופחים, אנשי הבייקרי של NOLA יגישו קינוחים ומתוקים אמריקאיים קלאסיים, כדי לספק את הצורך הזה במשהו מתוק. בנוסף, כדי שלא יהיה משעמם, Studio JBL יקים דוכן קעקועים, sorie420 ימכור חולצות, ואפילו דוכן טיפוח זקן יהיה במקום להיפסטרים שביניכם – או בקיצור, הולך להיות שמיייח!

המבורגר ואגיו חדש שאתם חייבים לבדוק

את דוכן הנקניקיות המהולל פורט 19 רובכם מכירים. גם את העובדה שמגישים במקום המבורגר לא רע בכלל, רובכם בוודאי יודעים. אז הנה החידוש המפתיע – פורט 19 השיקו המבורגר חדש מבקר מזן ואגיו! (סולם 5 – שזו הדרגה הכי גבוה) מה זה ואגיו אתם שואלים? זהו זן בקר יפני יוקרתי במיוחד, אותו זן אליו שייך בשר הקובה המפורסם (פרה שמושקת בבירה, מקבלת מסאז'ים ושומעת מוזיקה, ולא אנחנו לא עובדים עליכם, תבדקו בוויקפדיה אם אתם לא מאמינים לנו). בכל אופן מדובר בבשר רך ומשויש במיוחד אשר מיצרים ממנו המבורגרים מדהימים ועסיסיים במיוחד, המלצת המערכת: מושלם במידת צלייה מדיום רייר. אל תחששו, תנסו!

לכבוד השקת המבורגר הואגיו, ביום רביעי ה13/7 תקיים קהילת ההמבורגר מפגש מצומצם בדוכן הפורט 19 במחיר מיוחד לחברי הקהילה. כך נהנה מהזכות לטעום לפני כולם.

פורט 19 - המבורגר ואגיו חדש

לא המבורגר, אבל לכבוד גמר היורו מותר לגוון

מידי פעם אנו אוהבים לגוון בדיווחים שווים במיוחד גם אם הם לא הכי קשורים להמבורגרים או בשר. מסעדת פורטו האיטלקית שבמתחם שרונה, יוצאת באירוע חגיגי לכבוד גמר היורו. במהלך הערב ביום ראשון ה-10/7 החל מהשעה 22:00 ואילך, יוקרן גמר היורו על מסכי ענק, יחולקו פיצות ובירה חינם ואת המשחק יפרשן בלייב אחד מענקי הכדורגל הישראלי – אלון מזרחי, הידוע בכינויו האווירון, וצמד הכדורגלנים ציון ואביב מהמירוץ למיליון. לנו זה נשמע כמו ערב שווה במיוחד.