הכי לא חדשות – כל ההמבורגרים החדשים והמסקרנים לפתיחת 2018

אור בלאן,

בשנה שחלפה ראינו לא מעט התרחשויות בעולם ההמבורגרים הישראלי, שלל מקומות נפתחו, חלק נסגרו – ועל כולם דיווחנו כאן במדור החדשות שלא נח לרגע. אנחנו שמחים לפתוח את 2018 באותה מגמה ולדווח לכם גם השנה על כל מה שחשוב וכדאי לדעת בעולם ההמבורגרים, אז קבלו את הפתיחות החדשות שחייבים להכיר לקראת השנה החדשה!

האח הגדול של הפנינה הקטנה

למי שעוד לא שמע, למי שעוד לא ידע ולמי שכנראה נרדם – הסניף החדש והמרווח של פורט 19 נפתח ברחוב בחשמונאים! אין ספק שפורט 19 היא ה-פנינה של תל אביב, וההמבורגרים שלהם אהובים עד אין קץ. אנחנו שמחים לראות שהמבורגריה קטנה, טובה ומלהיבה מתרחבת וגדלה עם פתיחה של מיקום חדש ומאחלים את כל הטוב שבעולם לסניף פורט 19 החשמונאים, שע"פ כל הדיווחים, לא נופל ברמתו מהסניף המקומי. אנחנו צופים עתיד מזהיר לסני, החדש, ואין לנו ספק שגם בחשמונאים תזכו ליהנות מהמבורגר עסיסי, מיוחד ומלא טעם!הספיישל של פורט 19 - רוטב סרטנים ווויסקיכתובת: חשמונאים 95, ת"א. כשרות ושות': לא כשר, יש אופציות לפליאו וללא גלוטן. שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 24:00, ו' 11:00 – 16:00, ש' 18:00 – 24:00.

הכשרה מתל אביב שהגיע לבירה

לפני קצת יותר משנה דיווחנו פה על המבורגריה חדשה שנפתחה ברחוב קרליבך בת"א, ולא סתם המבורגריה – אלא כזאת שמגישה "פרימיום בורגר כשר". שנה באה, שנה חלפה ואנחנו השמנו מנחת (והמבורגרים) ובנתיים התופעה ששמה ממפיס לא נחה לרגע. ההמבורגריה הקטנה הזאת פונה לאוכלי הכשרות בת"א, אבל ההמבורגרים של ממפיס עוקפים בסיבוב גם המבורגרים לא כשרים. העסק מצליח כל כך טוב שעוד לפני שהסקתם לסיים את הצ'יפס שליד, נפתח לו סניף נוסף של ממפיס בבירתנו הקדושה, ירושלים, ולא סתם – בלב שוק "מחנה יהודה" בירושלים. התפריט הירושלמי של ממפיס זהה לתפריט התל אביבי ומחירי המנות נעים בין 45 ₪ ל-55 ₪. שיהיה בצלחה!ממפיס - פרימיום בורגר כשר, תמונה: יח"צכתובת: אגריפס 68, ירושלים. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ד' 24:00 – 12:00, ה' 24:00-12:00, ש' שעה אחרי צאת שבת – 24:00.

מהיר, כשר וברעננה

עד העצם אקספרס משיקים סניף כשר ראשון מסוגו, דווקא ברעננה! סניף רעננה הכשר של עד העצם יגיש המבורגרים מבשר חלק לפי כשרות בית יוסף, עם מגוון תוספות כשרות כגון, חזה אווז מעושן, ביצת עין ובצל מטוגן. הסניף הכשר שומר על קו מחירים נגיש, למרות ההכשר המהודר, ההמבורגר הבסיסי יעלה לכם רק 27 ₪ ותוכלו ליהנות מכל הטעמים המוכרים של הרשת, רק עם הכשר למהדרין – שיהיה בתיאבון.כל הפוסטיםעד העצם אקספרס רעננה, מקור: יח"צכתובת: אחוזה 89, רעננה. כשרות: כשר למהדרין. שעות פעילות: א'-ה' 02:00 – 11:30, ו' 16:00 – 11:30, ש': שעה אחרי צאת שבת – 02:00

הדרום אמריקאי מיבנה שמגיעה לראשל"צ

לפני שנה בערך שמענו ודיווחנו על המבורגריה חדשה בשם קאבנה בורגר, שהייתה אמורה להביא בשורה דרום אמריקאית כשרה לעיר המנומנמת. ראו הבעלים כי טוב, ואחרי שנה של הצלחה וקהל לקוחות שהתמכר לקציצה של קאבנה, אנחנו שמחם לבשר על פתיחה של סניף נוסף – קבלו את קאבנה בורגר ראשון לציון! סצנתההמבורגרים בראשל"צ מציגה כמה שמות גדולים בתחום, עם נציגות של כל רשת ארצית מוכרת ומקומות קטנים וביתיים שזכו לאהבת הקהילה כמו אל צ'יביטו או אנטריקוטה. עכשיו אנחנו מתבשרים על שחקן נוסף בזירה ומצפים ראות איך הקהל הראשל"צי יגיב לקאבנה בורגר? מבטיחים לדווח בהקדם, בנתיים נשאר לנו לאחל בהצלחה!קבאנה בורגר חוגגים שנה. צילום: ירידן לפידותכתובת: רוטשילד 63, ראשל"צ. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 ועד אחרון הלקוחות.

לא סתם אנחנו אוהבים את מרינדו

אנחנו שמחים לבשר שחוות מרינדו – הבשר מהגולן, נבחרה לאחד המשקים החקלאיים המובילים בישראל במסגרת הועידה החקלאית השנתית של קבוצת משוב. מרינדו נבחרו כאחד המשקים המובילים בארץ אשר מהווים מודל לחיקוי לציבור החקלאים, על פי קריטריונים נבחרים, ביניהם איכות המוצר משלב גידולו עד שיווקו ללקוח, מיתוג, שיווק, וכמובן, המבורגרים מעולים (סתם לא, זה אנחנו הוספנו). קהילת המבורגר ישראל שמחה ללוות את מרינדו ומברכת על מה שבעצם ידענו מזמן, מרינדו זה לא סתם איכות, זה ה-בשר ה-משובח של הגולן. אה כן, ואל תשכחו שיש גם דיל בלעדי לחברי הקהילה במרינדו שרונה מרקט.מבצע קצביה 1+1 במרינדו שרונה מרקט