הכי לא חדשות – ערב המבורגרים ללא תחתית, רשת שמשנה את פניה ומבצע לכבוד השנה החדשה

אור בלאן,

קרב על צ'יזבורגר עם ציפור שנגמר קנס, איפה תמצאו ערב של המבורגרים ללא תחתית, מבצע מטורף לשמנמנים לכבוד השנה החדשה, הרשת שהחליטה לשנות את פניה (וכן, זה אומר להפוך לכשרה), האמריקאים שנסגרו ואיפה תחגגו את אוקטוברפסט עם בירות במחיר כמו בלונדון? כל הדברים שבאמת צריך לדעת במדור החדשות המוביל של עולם ההמבורגרים, הדקו חגורות אנחנו מתחילים!

המבורגרים ללא תחתית, OMG !!!!

תעצרו הכל! אנגוס יוצאים עם ערב המבורגרים ללא תחתית!!!!! אז אם אתם באמת אוהבים המבורגרים וחושבים שתצליחו לעמוד בטירוף הזה אתם חייבים להגיע לסניף אנגוס בתל אביב (רחוב הארבעה) ולחגוג איתם את ״יום ראשון ללא תחתית״ בוא תוכלו ליהנות מאנגוס בורגר, צ׳יפס ובירה ללא הגבלה ב-120 ₪, רוצו מהר לפני שייגמר!

אנגוסרי תל אביב - המושחת החדש

* ההטבה לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, בסניף תל אביב בלבד

שם: אנגוסרי הארבעה. כתובת: הארבעה 20, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: פתוח כל יום בין השעות 11:00 ־ 18:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

בירה ב-1 ₪ בפורט 19!

פורט 19, הפנינה שמשגעת את תל אביב, מתכוונת להציע בירת לאוונברו בשקל 1 בלבד, לכל מי שמזמין נקניקיה בתאריכים ה-1/10 עד ה-7/10. למי שלא מכיר, מבשלת לוונבראו ייצרה בירה ייחודית לאקטוברפסט, שהיא גרסה מחוזקת שלבירת לוונבראו המוכרת. הצלילות של הבירה וצבעה הזהוב בהיר מעיד על היותה מיוצרת לפי חוק טוהר הבירה הבווארי, אשר קובע כי בירה חייבת להכיל רק מים שעורה וכשות. אמנם החוק כבר בוטל, אך לוונבראו אוקטוברפסט, מיוצרת על פי הסטנדרטים הקפדניים האלה. המבשלה מייצרת מאז שנת 1383, בירה אופיינית לעיר מינכן ומאז שנת 1810 היא אחת מ-6 המבשלות המציגות בחגיגות האוקטוברפסט. מכל הטוב הזה תוכלו ליהנות באחד משני הסיניפים של פורט 19 בתל אביב.

שם: פורט 19 החשמונאים. כתובת: שלמה המלך 2 / חשמונאים 95, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 24:00, ו' 11:00 – 16:00, ש' 18:00 – 24:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

מבצע מטורף לכבוד השנה החדשה !!

מחפשים איך לחגוג את השנה החדשה, קהילת המבורגר סטייל? קבלו דיל מטרוף – המבורגר 200 גרם + צ'יפס + 1/3 בירה מהחבית ב-55 ₪ בלבד! איפה כל זה קורה? במסעדת צ'אביז בנתניה, שהוכרזה כהצלחה בגזרה הכשרה בקרוב רבים מחברי הקהילה.

צ'אביז נתניה חוגגים את השנה החדשה

שם: צ'אביז. כתובת: שד' עובד בן עמי 10, נתניה. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ד' 12:00-01:00, ה' 12:00-03:00, ו' 12:00-15:30, מוצ"ש 20:30-03:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הגראז' חוגגים את אוקטוברפסט, ובגדול!

לרגל חגיגות האוקטוברפסט – הנקניקייה הגדולה בישראל נוחתת בגראז'!מיד לאחר חג הסוכות, בתאריך ה-2.10, הנקניקייה הגדולה בישראל תנחת במסעדת הגראז' לרגל פסטיבל האוקטוברפסט. החגיגות הבוואריות יימשכו לאורך 16 ימים כחלק מהסבב העולמי של פסטיבל הבירה, כשבמהלכם יוצע "דיל האוקטוברפסט" (99 ₪). במסגרת הדיל, תוגש נקניקיית הום – מייד בלחמנייה באורך מטר שלם(!!!) לחלוקה, קורנישונים וכרוב כבוש, הר של צ'יפס וליטר בירה מהחבית לבחירה.

הגראז' חוגגים את אוקטוברפסט

* הדיל תקף בשני סניפי המסעדה.

שם: הגראז'. כתובת: ראול ולנברג 24, תל אביב | הרצל 151 ראשון לציון . כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ת"א: 11:00 – אחרון הלקוחות כל השבוע כולל סופ"ש. ראשל"צ: א'-ד' 12:00-01:00, ה'-ו' 12:00-03:00, ש' 12:00-01:30.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

ההבטחה הכשרה עם מושחת מגניב וחדש

מזנון לה קרנה בפתח תקווה ממשיך לעשות גלים עם המבורגר במהדורה מיוחדת המשלב כבד אווז, רוקט ופרוסות תפוז מיובשות (או חמוציות) לצד הקציצה המשובחת שרבים כבר זכו להכיר במפגש שהתקיים במקום לפני שנתיים (89 ₪ עם צ'יפס ושתייה).

לה קרנה - המושחת החדש עם כבד אווז

שם: לה קרנה. כתובת: חיים עוזר 1, פתח תקווה. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-23:00, ו' סגור, ש' שעה לאחר צאת השבת עד 00:00.

ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי

האם רשת אגאדיר משנה את פניה?

רשת אגאדיר תשיק במתחם בסר בבני ברק את מסעדת ההמבורגרים הכשרה והאיכותית בישראל עלות ההשקעה בהקמת הסניף כ-3 מיליון ₪. המסעדה בהשגחת הרב מחפוד, צפויה להיות הסנונית הראשונה ברשת כשרה של אגאדיר בפריסה ארצית. מדובר על מסעדה כשרה ראשונה, אשר תהווה חלק מרשת כשרה של אגאדיר ברחבי הארץ, שתעניק בפעם הראשונה מענה לקהל מסורתי ודתי, של ההמבורגר והאיכותי בישראל, 100 אחוז בשק בקר טרי בכשרות הגבוהה ביותר.

אגאדיר בני ברק - הסניף הכשר של הרשת

"מסעדת אגאדיר מתחם בסר", הינה המסעדה הכשרה היחידה והסניף ה-14 של רשת אגאדיר, חלוצת ההמבורגר האיכותי בישראל ומי שהמציאה בשנת 1998 את המונח "בר-בורגר". הסניף החדש משתרע על פני 200 מ"ר ובפתיחתו הושקעו כ-3 מיליון שקלים. החוזה נחתם ל-20 שנה. לאחרונה זכתה הרשת בפעם העשירית ברציפות על ידי מגזין טיים אאוט בקטגוריית "ההמבורגר הכי טעים בתל אביב".  איתן טרבלוס בעלי הרשת: "בעקבות דרישה מתמשכת מציבור אוכלי הכשר – חילונים מסורתיים ודתיים, החלטנו לפתוח במתחם בסר בבני ברק את מסעדת ההמבורגר האיכותית והכשרה הטובה בעולם. אנו רואים במסעדה זו סנונית ראשונה לרשת כשרה ארצית, אשר תביא סטנדרטים קולינריים חדשים לתחום ההמבורגר הכשר בישראל".

פורסם במקור ב"הארץ"

לעמוד הרשמי של רשת אגאדיר

דיל דרומי לחברי הקהילה – גירסת 2018

אחרי ההצלחה הכבירה של הדיל לחברי קהילת המבורגר ישראל במסעדת ברביס ובעקבות שינויים וחידושים במסעדת ברביס באילת (האובה עלינו מזה שנים), המסעדה עדכנה את תפריט הדיל ואתם יכולים ליהנות מיותר אפשרויות ומנות מטריפות כמו ההמבורגר "רובן" האגאדי של ברביס. כנסו לעמוד הדיל כדי להתעדכן בכל השינויים והחידושים, בתיאבון!

ברביס, התענוג שלנו באילת

הקרב על הצ'יזבורגר שהוביל לקנס

אתם בוודאות תזדהו עם ההמבורגריסט הזה. נייט רנקלוס (Nate Rancloes), תושב ניו-המפשייר, נקנס בלא פחות מאשר £95 (בערך 440 ₪) מכיוון שבעט בשחף שניסה, לפי דבריו של נייט, "לאכול לו את הצ'יזבורגר". נייט סיפר לרשויות שהוא בסה"כ ניסה לסלק את הציפור עם רגלו כשזו בטעות פגעה בציפור. למרות דבריו של נייט, עד שהיה במקום סיפר לרשויות כי מהצד נראה שהבעיטה הייתה כה חזקה עד שפצעה את הציפור, ולכן הקנס. מה אתם הייתם עושים במצב הזה?

simply burgers - המבורגר עם בייקון וגבינה

פורסם במקור ב-The News

דה לוקס? כנראה שכבר לא

זה לא נעים לדווח על המבורגריות שנסגרות, והקורבן האחרון בעולמנו הם קבוצת דה לוקס, שכללה את פונדק דה לוקס בשוק הפשפשים, את טראק דה לוקס בכיכר דיזינגוף ואת בית הבשרים ארטיזינל, הוק דה לוקס. הסנונית הראשונה שבישרה על בעיות הייתה סגירותו של אימפיראל מוטל דה לוקס, המקום שנפתח בשיתוף פעולה יחד עם קבוצת אימפיראל. חודשיים בלבד לאחר סגירת המוטל נסגר גם הפונדק ביפו ואחריו גם המשאית בדיזינגוף ובית הבשרים הוק. את סגירת פעילות הקבוצה ליוו שמועות בדבר התנהלות בעייתית מול עובדים וספקים ובעיות בתשלומים לאלו ואלו. אורי מרמורשטיין, מבעלי המקום, טען שהדבר נובע מ"קצוות פתוחים" הקיימים בסגירה של כל עסק ולא שמדובר בבעיה שנמשכה לאורך זמן. ומה אנחנו חובבי בשר והמבורגרים שכמונו נעשה? כנראה נצטרך להסתפק במיליון האפשרויות האחרות שתל אביב מציע לנו…

50/50 של טראק דה לוקס

פורסם במקור ב-Ynet

אוקטוברפסט בישראל – בירות חופשי ב-Lager & Ale בשרונה

שעשתה לא מזמן עלייה לארץ ומציעה בירה במחירים של לונדון (כ-4 פאונד לכוס בירה), מציינת את פסטיבל הבירה העולמי עם בירות חופשי על חשבון הבית וללא כל הגבלה, דיג'י אורח מידי ערב ועוד המון הפתעות. הפסטיבל נמשך 16 ימים החל מה-22/9 ועד 7/10 כאשר בכל הימים האלו ניתן יהיה ליהנות פעמיים ביום משתית בירה חופשי מתוך מבחר של 15 בירות מהחבית, בין השעות 14:00 – 15:00 ו 20:00 – 21:00. במתחם ענק עם שולחנות וספסלי עץ בדיוק כמו באירופה, תבואו יהיה טעים!Lager & Ale - צלחת גבינות ובשרים, צילום: אנטולי מיכאלו

מתלבטים איפה לחגוג? easy!!!

רוצים לחגוג את אוקטוברפסט עם המבורגר ולא בטוחים איפה כדאי? רוצים לקרוא קצת על המקום לפני שמחליטים? easy! נכנסים לאתר או לאפליקציה של איזי, מחפשים "קהילת המבורגר ישראל" ותקבלו את כל המקומות שבדקנו והמלצנו עליהם – כולם כבר יודעים שהמבורגר וחגיגות זה easy.

easy וקהילת המבורגר ישראל