הכי לא חדשות – בשרים והמבורגרים לכבוד חגיגות עצמאות 70 למדינת ישראל!

אור בלאן,

יום עצמאות ובשרים שמייייייח!!!! חג המנגלים הלאומי הגיע ואנחנו ריכזנו לכם את כל ההטבות, המבצעים והמקומות המעניינים לקראת חגיגות ה-70, לתפארת המדינה וקהילת המבורגר ישראל!

Pop Up חגיגי עם שרקוטרי ארטיזינל

מותג השרקוטרי מקבוצת דה לוקס מקים חנות פופ אפ ייחודית שתהיה פתוחה עד 18.4 בלבד(!), ברחוב דיזינגוף בתל אביב. הפופ אפ כולו סובב סביב בשר, מנקניקיות בוטיק בעבודת יד, המבורגרים, קבבים, בשרים מעושנים, מצוננים ובגדול, כל מה שצריך למנגל מושלם ביום העצמאות.

פופ אפ של הוק דה לוקס

בחנות יוצב מקרר גדול ממנו ימכרו שלל בשרים לצד מהדורה מוגבלת של דליקטסים מבית היוצר של השרקוטייר ערן ביק כמו: קבב טלה עטוף בביקון טלה, המבורגר צ'דר וצ'יפוטלה, רצועות פאלדה מעושנות ועוד. בנוסף ימכרו במקום שלל מוצרים להשלמת החוויה הקרינבורית ממוצרי מעדניה: רוטב חריף על בסיס פלפלים מותססים, רוטב ברביקיו, רוטב וינגר אמריקאי, סכינים של המותג ויקטורינוקס, קרשי עץ בעבודת יד, גחלים ועצי הדר למעשנה, יינות אמפורה ובירה נגב.

כתובת: דיזינגוף 113, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: 10:00 – 21:00 א' – ה'

הערכה המושלמת שתסדר לכם את המנגל

בנג בנג רעננה החליטו לעשות לכם חיים קלים! תגיעו לסניף ותקבלו את כל מה שצריך ליום העצמאות מדהים וטעים בערכיה נוחה ומשגעת. לכבוד יום העצמאות בנג בנג ברעננה מזמינים אותכם ליהנות מההמבורגרים הנהדרים שלהם הערכה Ready to Go הישר למנגל שלכם. הערכה כוללת את ה-Bang Bang Handmade Burger מבשר טרי, לחמניה טריה וירקות חתוכים להרכבת הביס המושלם. דואגים לכם להכל רק תעלו על האש!
בנג בנג חוגגים עצמאות

הערכה זמינה רק בהזמנה מראש – 09-9571990, הסדנה 6, רעננה.

הברברי שמפנק עם דיל מטריף לחברי הקהילה!

רוצים ליהנות מהמבורגר שהצליח להטריף אותנו שוב ושוב? רוצים לקבל גם מנת צד ותוספת? אז קבלו – ברברי קריית אתא מפנקים את חברי הקהילה בדיל מטריף, בלעדי וחד פעמי לכבוד העצמאות – ארוחה מלאה ב-49 ₪ בלבד!!! המבורגר 220 ג' + שתייה + תוספת, רק תגידו שבאתם בשביל הדל של הקהילה והאנשים הטובים של ברברי קריית אתא ידאגו לכם. המסעדה תהיה פתוחה לאורך כל עב יום העצמאות ועד היום שאחריי (אז בליינים שמחפשים מאנצ' ב-2 בלילה, זה ה-מקום), בתיאבון!

ברברי - תענוג מושחת

חוגגים 100% כחול לבן עם הקאובוים

לכבוד חגיגות המדינה, רשת בורגר סאלון יוצאת בהטבה מטריפה שהיא לא פחות מ-100% כחול לבן – המבורגר טלה רק ב-37 ₪ (!). ההטבה זמינה לחברי מועדון ומצטרפים חדשים בישביבה בחד מסניפי הרשת, ההצטרפות ללא עלות.

רשת בורגר סאלון חוגגת עצמאות

שעות פעילות הרשת במהלך החג:

  • יום הזכרון וערב יום העצמאות – יום רביעי ה-18/4 כל סניפי הרשת יהיו פתוחים לאורך כל היום למעט 4 (שיסגרו בשעה 19:00): קריות / קדימה / ראשון / רמה"ש
  • יום העצמאות – יום חמישי ה-19/4 הסניפים שפתוחים: חיפה רוממה / קדימה / יקום / קריות
    הסניפים שסגורים: זכרון / רמה"ש / טבעון / יהוד / ראשון

חוגגים עצמאות עם הבשר מהגולן

רשת מרינדו, הבשר מהגולן, מזמינה אותכם ליהנות מהבשר המשובח של הגולן אצלכם על המנגל עם סדרת מוצרים במהדורה מוגבלת לחג! המבורגר טלה / עגל (קפוא) ב-70 ₪ לקילו (במקום 89 ₪), נקניקיות אנטריקוט (קפוא) ב-99 ₪ לקילו, קבב טלה פיסטור (קפוא) ב-89 ₪ לקילו, חטיפי טלה (טרי/קפוא) ב-99 ₪ לקילו (במקום 119 ₪), קבב מרינדו (קפוא) ב-70 ₪ לקילו (במקום 89 ₪) ושיפודי פרגית במבחר מרינדות (קפוא) ב-70 ₪ לקילו (במקום 79 ₪).

רשת מרינדו חוגגים עצמאות

* הבמצעים בתוף בתאריכים 15/4-21/4 בלבד.

לרשימת סניפים כנסו לעמוד הרשמי של רשת מרינדו

חגיגה, מבצע ובשר משובח

רשת אנגוס, אלופי הבשרים, מזמינה אותכם ליהנות מהמבורגרים מצוינים, קבבים מעולים ונקניקיות צ'וריסו מטריפות עם מבצע נהדר לכבוד 70 שנות קיומה של המדינה. בלעדי לחברי הקהילה – בקצביות של אנגוס תוכלו ליהנות מ-3 קילו המבורגר או קבב או צ'וריסו ב-100 ₪ בלבד! אז למה אתם מחכים?! רוצו לאחד מסניפי הרשת ותעמיסו מהר לפני שייגמר!

אנגוס חוגגים עצמאות, מקור: יחצ

הרשת שחוגגת 70 שנות ישראליות

רשת אגאדיר חוגגת עצמאות 70 בסימן של קולינריה ישראלית משובחת ו-20 שנה של המבורגר איכותי. לרגל המאורע הרשת תציעה מנת "המבורגר ישראלי" – המבורגר על אש גחלים בלווי איולי עמבה לצד סלט ירקות קצוץ וצ'יפס מתפוחי אדמה חשופים ב–70 ₪. מנת הספיישל מצטרפת לתפריט החדש והעשיר של הרשת ששדרוג לאחרונה על  טהרת הבריאות פרי יצירתו של שף הרשת רוברט קלוגר. הרשת החלוצית ממשיכה לחדש וסקרן גם לכבוד החג ומזמינה את חברי קהילת המבורגר ישראל לחגוג עצמאות ישראלית עם המבורגר מטריף חושים!

אגאדיר חוגגים עצמאות, צילום: מאיה מרום

לרשימת סניפים ושעות פעילות כנסו לעמוד הרשמי של רשת אגאדיר

מבצע ו-RAVE עצמאות מטורף באשדוד!

מסעדת סאנסט באשדוד, שהצליחה להטריף את הכתבים שלנו, חוגגת עצמאות במסיבת רייס מטורפת עם Dj LIC! מסעדת סאנסט מזמינה אותכם לעוף איתם ולחגוג את הנס הזה שנקרא מדינת ישראל. זה קורה ביום רביעי \18.4 \ 22:30 – בואו בהמוניכם. ויש גם מבצע! המבורגר 200 ג' עם 7 תוספות ב-70 ₪ (לא כולל כבד אווז) – המבצע בתוקף עד יום שישי בצהריים.

מסעדת סאנסט חוגגת עצמאות

אוהבים נקניקיות – שף?

פורט 19 האהובים והיקרים מזמינים את המנגל שלכם לארח את הנקניקיות המפורסמות שלהם. אתם מוזמנים לרכוש נקניקיות קפואות מסדרת האיכות של השף-השרקוטרי אלן טלמור, באחד מסניפי פורט 19 וליהנות מחווית עצמאות באיכות נדירה וטעם מדהים!

פורט 19 חוגגים עצמאות, מקור: יח"צ

שם: פורט 19. כתובת: שלמה המלך 2, ת"א / חשמונאים 95, ת"א. כשרות: לא כשר.

פסטיבל צובחוץ עם השוורים של הקריות

לרגל חגיגות ה-70 למדינתנו הקטנטונת השנה עיריית חיפה תקיים, בנוסף למופעים ולבמות המסורתיים, שלוש מסיבות רחובת במסגרת "צובחוץ". המסיבה שהכי מעניינת אותנו תהיה בשדרות אח"י אילת שבקרית-חיים צמוד לבולס בורגר הנהדרים. כל שנה ביום העצמאות בולס בורגר שוברים שיאים. לפני 3 שנים נמכר חצי טון המבורגר, שנה שעברה הגיעו ל-680 קילו והשנה ואנחנו צריכים את העזרה שלכם במטרה להגיע לשיא של טון בשר בלילה!מסיבות "צובחוץ" צפויות למשוך אליהן עשרות אלפי חוגגים ויחלו בשעה 20:15 כאשר בכל המוקדים יעלו תחילה אמני הילדים ולאחר מכן יתר האמנים. בשעה 21:30 יתקיים בו זמנית מופע זיקוקים מרהיב מכל מוקדי הבידור ברחבי העיר.

מתפנקים בקריית חיים - בולס בורגר

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: לא כשר.

חגיגות עצמאות 70 – מתחת לאדמה בשלושה מתחמים במקביל!

וויסקי בר מוזיאון, הממוקם בלב מתחם שרונה, יערכו את חגיגות העצמאות ב-3 מתחמים שונים מתחת לאדמה, במנהרות, ספריות וויסקי, גלריות, מרפסות, ברים יוקרתיים ולאונג' לעישון סיגרים. וויסקי בר מזימים אותכם להנמות מאוכל, שתיה, סיורים במנהרות ההיסטוריות עם מדריך, מוסיקה מעולה, אווירה וכמובן – וויסקי משובח!

וויסקי בר מוזיאון חוגגים עצמאות, צילום: אנטולי מיכאלו

במתחם הוויסקי-בר מוזיאון יוגש התפריט הרגיל והאהוב הכולל מנות כמו: קרפצ'יו פילה בקר, סינטה מעושנת, קרפצ'יו מוסר, צלעות טלה, אנטריקוט מעושן, קינוחים ייחודיים שמכינים במקום, המשלבים בתוכם ניחוחות וטעמי וויסקי ועוד, לצד וויסקי וקוקטליים משובחים. מידי שעה עגולה יוכלו ליהנות הסועדים מסיורים במקום ובמנהרות ההיסטוריות של שרונה, הכוללים הסבר על ההיסטוריה של המקום, בו פעל במאה ה-19 יקב מקומי, נבנה המטוס הראשון בישראל ואף הכספת הראשונה בארץ ולאחר מכן, ועד לפני עשור, שימש את המוסד. על קירות המקום יוקרנו סרטונים הממחישים את ההיסטוריה ארוכת השנים של המבנה הטמפלרי העתיק.

עצמאות ובשרים - וויסקי בר מוזיאון, צילום: אנטולי מיכאלו

על הערב ינצח די ג’יי עם פלייליסט שהורכב במיוחד עבור מסיבת יום העצמאות. במתחם ה-W מסיבה עם DJ אורח אל תוך הלילה ואלכוהול משובח. במתחם הוולטר לאונג' סיגרים, וויסקי ואלכוהול משובח.

וויסקי בר מוזיאון, W, וולטר, דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל-אביב.

חוגגים 70 עם בירה חדשה תוצרת כחול לבן!

ולנו יש בירה! לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל, קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי, בעלת הגארדן הראשון בכיכר דיזנגוף בתל-אביב והגארדן במתחם G בכפר-סבא, משיקה את בירה ברוש (Brösch), בירה חיטה בתוצרת עצמית בסגנון בווארי, אשר מיוצרת בישראל בעבודת-יד ובשיטה מסורתית של בישול עצמי. הבירה מכילה 5.2% אלכוהול, מתאפיינת בגוף קליל, בעלת ניחוחות של בננה וציפורן ומרקמה חלק ונעים. בירת ברוש (Brösch) מוצעת בסניפי קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי בכיכר דיזנגוף בת"א ומרכז G בכפר סבא לשתייה מהחבית, לצד כ-20 סוגי בירות שונות הקיימות בסניפים. בנוסף, בירת ברוש תשווק גם בבקבוקי 330 מ"ל ב"גארדנים" וברשתות נבחרות ברחבי הארץ.

בירת ברוש של ביר גארדן המקורי, צילום: מאי לוי

מחיר כוס בירת ברוש (Brösch) ב"גארדנים" בתל-אביב ובכפר-סבא:

  • 0.25 ליטר – 26 ₪
  • 0.5 ליטר – 34 ₪
  • 1 ליטר – 66 ₪
  • 1.8 ליטרים – 126 ₪

תל אביב – הרב ריינס 2, כיכר דיזנגוף, ת"א | כפר סבא – ויצמן 207, מתחם G, כפר סבא.

האירי שמרים כוסית לכבוד עצמאות 70

רשת הפאבים האיריים אוסקר ווילד מציינת את חגיגות ה-70 למדינת ישראל, ביום רביעי 18.4.18 החל משעה 21:30. במסגרת החגיגות יציע הפאב מוסיקה ישראלית, צ'ייסרים, אוכל ישראלי באווירה של אוסקר ווילד.  הפאב מתאפיין בבר עשיר הכולל למעלה מ-140 סוגי וויסקי, יותר מ-60 בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירות מהחבית הנמזגות היישר מברז מצופה זהב ומבחר סוגים של קוניאק משובח. תפריט האוכל כולל מנות ייחודיות כמו נקניקיות איריות אמיתיות, פיש אנד צ'יפס בבצק בירה ולקינוח ביסקוויט שוקולד וויסקי מטריף חושים.

אוסקר ווילד, פאב אירי. צילום: אלירן אביטל

סניף פתח תקווה רחוב השחם 36 | סניף חולון רחוב הרוקמים 26 פינת הלהב, מרכז עזריאלי א.ת. חולון.

סעודת עצמאות בבוסתן גלילי מיוחד

מיזם "אוצרות הגליל" מזמין אותכם לסעודת יום העצמאות ב'סטודיו אוכל' בבוסתן הגליל, ביום רביעי, ה-18/4. לכבוד ארוחת יום העצמאות רקחו אנשי האוכל עידן רקיר ואביחי פחימה, תפריט עם טעמים מיוחדים, בשילוב סגנון בישול מולקולרי-עדכני. לאורך הארוחה שתתקיים בשולחן אבירים רחב ידיים, יוגשו המנות ולצדן יינות אדומים ולבנים ללא הגבלה. בתחילת הערב יתפנקו החוגגים עם קוקטיל פתיחה ביתי.

חוגגים עצמאות בבוסתן הגליל

בתפריט:

  • טבחה של פעם – עגבניות ערבה, פלפלים אדומים, קונפי שום, קרם לימון כבוש, צ'ילי מדורה  וקרם חצילים שרופים
  • ירוקים של אביב – שומר, קולרבי, מלפפון, סלרי, ארטישוק רומאי, שקדים קלויים, טחינה
  • קובניה ציידים – שייטל עגלה, שאלוט, צ'ילי, זעתר טרי, חלמון כבוש, שמן בזיליקום, ראס אל חנות
  • חלוויאת גלילי – שקדי עגל בגריל פחמים, כרישה מאודה, קרם ארטישוק ירושלמי, איולי עגבנייה וטבסקו
  • אדום מקומי – רוסטביף סינטה עטוף בחרדל דבש וטימין, פירה ראטה, קרם שום שחור, גזרים צלויים
  • התחלה של קיץ –  אסאדו טלה בגלייז קלבדוס וסיידר תפוחים, שומר קונפי, בצלי מדורה, ציר בקר
  • לקינוח Wow box –  קראמבל חמאה, מוס עוגת גבינה, מקרון יוזו, גלידת אננס, קרמו פסיפלורה

* על השולחן פוקצ'ות לוהטות מהטאבון

בוסתן הגליל חוגג עצמאות

מחיר הארוחה: 249 ₪ לאדם, יש להזמין מקום מראש – מספר המקומות מוגבל!
להזמנות: מיזם אוצרות הגליל – 077-2309959 אתר אוצרות הגליל- www.ozrothagalil.org.il