הכי לא חדשות – חידושים, בשרים וחגיגות – הכל במדור החדשות העסיסי ביותר שיש

אור בלאן,

או אה מי זה בא?! מדור חדשות ההמבורגר הבא! ומה מתבשל בתנור הפעם? נספר לכם על לא פחות מ-2 מסעדות שף חדשות ומסקרנות שמקדשות בשר איכותי, מטריף חושים בסגנונות ייחודיים; על המבורגר אחד שנבנה ע"י שני שפים (אחד מהם ממש סלאב); על ערב שכווווולו חגיגית בשר (והמבורגרים) ללא הגבלה ולצערנו גם על מקום משפחתי ואהוב שנסגר. הדקו את החגורות אנחנו מתחילים!

מה קורה כששני שפים משתפים פעולה?

מה קורה כששף/סלאב רשתות חברתיות משתף פעולה עם שף שהצליח להביא את תאילנד לישראל? אנחנו מקבלים שיתוף פעולה מפתיע והמבורגר פאד קפאו! השף יריב מלילי מהבית התאילנדי והשף עומר מילר, כן, ההוא מסוסו אנד סאנס, יצרו המבורגר חדש, שונה ומפתיע. ההמבורגר יוגש עם הלחמנייה הידועה של סוסו אנד סאנס בליווי רוטב צדפות, כפיר ליים תאילנדי וביצת עין. גורמים יודעים דבר מבטיחים טעם נוזלי ועסיסי בכל ביס. ומכיוון שעומר מילר לר נח לרגע הוא משיק במקביל גם את הפלאייה – טורטיה במילוי בשר, שבבי עגבניות, גוואקמולי,חלפיניו וגבינה, בהחלט נשמע מבטיח.

כבר המון זמן שאני רוצה לעוף עם סוסו למחוזות רחוקים. מעבר להרי המציאות, מחוזות הדימיון, איפה ששדונים קטנים ממציאים את האגדות שקיימות באמת בכל הלבבות. אז בשלב ראשון לכל סניף הענקנו מנה ייחודית משלו. והאמת שזה מדהים לראות את הביקוש שלכם למנות המיוחדות. מרגש ממש. עכשיו הגיע השלב הבא והמרגש אף יותר. התקשרתי ליריב מלילי מהבית התאילנדי, שף ענק וחבר קרוב, וביקשתי ממנו להכין לי סוסו תאילנדי. גברותי ורבותי קבלו את סוסו פאד קאפו: סוסו במרינדה תאילנדית ארומטית ומעט חריפה, עלים ירוקים פריכים, ביצת עין והמון אהבה. הערב ניתן למצוא את המנות בגינדי ובגבעתיים והחל מיום שני הקרוב בכל הרשת. סוסו מגיע לתאילנד, מוזמנים להצטרף. בתמונה: אני רגע לפני בליסת סוסו בבית התאילנדי.

A post shared by Omer Miller (@omermiller) on

בשר מטריף חושים – בלי הגבלה!

הבקתה ברמות מזמינה את חברי קהילת המבורגר ישראל לערב בשרים ללא הגבלה לכבוד פתיחת הקיץ! מסעדת הבקתה ברמות לא רק שהצליחה לכבוש את ליבנו, כתב אחר כתב, ולא מספיק שהם מפנקים אותנו עם הטבה כפולה ובלעדית לחברי הקהילה, עכשיו הם גם פותחים את הקיץ בערב בשרים (והמבורגרים) עד לא ידע – אוכלים ושותים כמה שיכולים, בלי הגבלות ובלי מעצורים!

*מספר המקומות מוגבל, הרישום מראש בתיאום מול מהסעדה.
הבקתה ברמות - ערב בשרים

כנסו לעמוד הרשמי של מסעדת הבקתה >>

בואו להתאים להמבורגר שלכם את השיר המושלם

מסעדת ברביס באילת מציגה קונספט חדשני ומגניב – בואו לבחור את השיר שילווה את ההמבורגר שלכם בזמן שאתם אוכלים! אז איך זה בדיוק עובד? מגיעים לברביס, מתיישבים, מזמינים מהטאבלט-תפריט ובזמן שמחכים למנה בוחרים איזה שיר יושמע במסעדה בעזרת אפליקציית Sevenpop ונהנים מהשילוב המושלם של המבורגר ומוזיקה לפי בחריתכם – cool!
טל ארליך כבר הייתה והתנסתה בחידוש של ברביס >>

בוחרים את השיר שיתנגן - ברביס

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הראשל"צית שנסגרה

זה תמיד מעציב אותנו לשמוע על מקומות קטנים ומקסימים שנסגרים, במיוחד מקום כמו אל צ'יביטו – המסעדה המשפחתית במרכז ראשל"צ שהצליחה להקסים את הכתבים שלנו. למי שלא יצא לבקר או להכיר, אל צ'יביטו התמחתה בהמבורגרים וכריכי בשר עם המון טעם, שירותי חייכני ומשפיתי ואווירה חמה. עצובים לשמוע שהמקום נסגר ומאחלים לבעלים הצלחה בהמשך, נשמור לכם מקום חם בלב ובקיבה.

צמד ספיישלים של אל צ'יביטו

מה קורה כשציידים פותחים מסעדה?

מסעדת השף Hunter House (בית הצייד), החדשה של השף באשיר סלימאן מכפר ג'יש (גוש חלב), מביאה לכפר קונספט וניחוח של בית ציידים אמריקאי, ומציעה מגוון נתחי בשר משובחים מיושנים מעגלות, אשר נצלים על אש גלויה באסכלה, ומול עיני הסועדים על גריל עצים הולנדי מיוחד הממוקם במרכז המסעדה. זו מסעדה ראשונה בקונספט כזו שנפתחת אי פעם בכפר ערבי בארץ, בקונספט של נתחי בשר משובחים וענקיים מבשר עגלות, שייצלו על האסכלה ועל גריל חברתי הולנדי ייחודי שצורב את הבשר על גזעי עץ טבעי הממוקם במרכז המסעדה אל מול הסועדים שצופים בשף, ואף מוזמנים בעצמם לצלות את הבשר שלהם עליו. במסעדה יוגשו נתחים כמו: טומהוק, סטייק טיבון, פורטאהוס, ועוד המוגשים על בוצ'רים ענקיים. העיצוב ממש כמו בית ציידים מהאגדות, על הקירות פזורים אלמנטים וחפצים של צייד אמיתי, כשהוא ליקט בטיוליו באירופה, קליפות בוטני אדמה פזורים על הרצפה והחוויה באמת מיוחדת במינה.סטייק טומהוק על הגריל ההולנדי של בית הצייד, צילום אפיק גבאי

שם: מסעדת Hunter House (בית הצייד). כתובת: בכניסה לכפר גי'ש (גוש חלב), ליד בניין המועצה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-23:00.

מקדש הבשרים החדש של כפר סבא

"המקדש", מעוז חדש לקרניבורים נפתח השבוע בכפר סבא. על המטבח אחראי השף לירן בלו (לשעבר, ננה בר, קורדיליה, אמיליה ועוד) בעל ניסיון עשיר וחובב מושבע של בשר על נתחיו שמביא למקום ניחוחות של ניו אורלינס, בלוז וברנדי מעושן. השף בלו עושה שימוש בשיטות הכנה מתקדמות יחד עם שיטות קלאסיות; מעשנה המדגישה את טעמי הבשר בעזרת שבבי עץ מסוגים שונים: דובדבן, חביות ברנדי ישנות ועוד לצד בישול בשיטת הסו-וויד במשך שעות וימים ולאחר מכן צריבה קלה להפקת הקראסט המושלם.בתפריט הוא מגיש נתחים עטופים בראבים ובריינדים שאסף מטיוליו בעולם, נתחים מובחרים המוגשים עם אבן לבה לוהטת לצריבה אישית ומשחקים עם טכניקות בישול מודרניות. ל'מקדש' מגיעים נתחים מובחרים גדולים המיושנים במקום, עוברים פירוק לנתחים השונים ומותאמים לשיטת הבישול המחמיאה להם ביותר. המסעדה מעוצבת בהשראת לואיזיאנה של שנות ה-40 וה-50, מוזיקת בלוז ברקע שמכניסה את האורחים לאווירה המיוחדת. במקום חדר פרטי לאירועים עד 16 סועדים.

נתחים לצריבה על אבן לבה, המקדש

שם: המקדש. כתובת: עתיר ידע 4, מתחם אושילנד. א.ת כפר סבא. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-22:30.