היווני שחוזר, המשלוח שמתרחב, מושחתים חדשים של שף ובייקון כשר!

אור בלאן,

מדור החדשות הלוהט של עולם ההמבורגרים הישראלי ממשיך במלוא הכוח לאסוף ידיעות על המבורגרים מרחבי הארץ והעולם – והפעם בפינתנו הקטנה והחמה, יווני שחוזר לפנק, הרחבות של שירות משלוחים מוצלח, תפריט המבורגרים מושחתים חדש של שף אהוב, והרשת שהצליחה להפתיע אותנו עם בייקון חדש וכשר. הדקו חגורות – אנחנו מתחילים!

היווני חוזר למודיעין!

היכונו לביאתו של אנטיוכוס – ההמבורגר בסופגניה של מורדן בר! וותיקי הקהילה זוכרים שאי שם לפני שנים רבות, היו אלה המורדן בר שהיו הראשונים ליצור שילוב מטורף וכל כך לא שגרתי של המבורגר. רבים אחריהם באו וניסו ליצור המבורגר בסופגניה, אבל אף אחד לא הצליח להתקרב לרמתו של האנטיוכוס המקורי. אז לכבוד חג החנוכה, והחל מה-1.12.19, מורדן בר מחזירים לתפריט את ההמבורגר עם ריבת בצל וגבינת רוקפור שמוגש בתוך סופגנייה חמה ומתוקה.

המבורגר אנטיוכוס בסופגנייה של מורדן בר

שם: מורדן בר. כתובת: השדרה המרכזית 15, מודיעין. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 19:00-03:00, ו' 18:00-04:00, ש' 12:00-03:00.

וולט ממשיכים להתרחב

שירות המשלוחים של וולט הוא הדבר הכי חם היום. הכתבים שלנו פשוט משוגעים על המשלוחים, הנוחות, והיכולת לאכול טוב בלי לזוז מהספה. השירות שהיה זמין עד כה למשלוחים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים מגיע גם להרצליה וכפר שמריהו ותושבי האזור רק מרווויחים. כאן נזכיר לכם שאתם יכולים לקבל 40 ₪ מתנה על חשבוננו, במשלוח ראשון עם הורדת האפליקציה – פשוט מכניסים את הקוד BURGERIL. וולט מבטיחים לקצר את זמני ההמתנה באזור מ-90 דקות לכחצי שעה בלבד, ויתחילו בשלב ראשון לעבוד עם לא פחות מ-50 מסעדות שבדר"כ לא מציעות שירות משלוחים (כמו רוברטה'ס בורגר, סוסו אנד סאנס ועוד). אנו מאחלים בתיאבון לאנשי השרון.

הטבה של wolt לקהילת המבורגר ישראל!

* הקוד תקף למשתמשים חדשים בלבד, במשלוח ולזמן מוגבל

תפריט מושחתים חדש של השף מגדרה

מסעדת אברטו, בניצוחו של השף אסף שטרן, מתחדשת עם תפריט המבורגרים מושחתים ומוגזמים שיאתגרו כל המבורגריסט מדופלם. אז אם אתם מרגישים הרפתקניים ורוצים לטעום שחיתות מוגזמת של שף יצירתי נסו את אחד מאלו:

  •  גולת הכותרת: ה״סומו בורגר״ (177 ₪) – קציצת המבורגר עצומה במשקל 750 גרם, בלחמנייה ענקית עם צ׳דר, חסה, בצל בגריל, קטשופ ביתי חריף וביצי עין שמוגשת עם טבעות בצל.
  • אמריקה טריפל (93 ₪) – 3 סליידר בורגר עם גבינת צ׳דר, בצל בגריל, רוטב ברביקיו, איולי רמולד וצ׳יפס דק.
  • המבורגר צרפתי (87 ₪) – קציצת המבורגר מנתח קצבים עם פטה כבד בקוניאק וריבת בצל ושוקולד לבן לצד בטטה קריספי.
  • אסיה (73 ₪) – המבורגר מבשר פרגיות, רוטב אסייתי, אבוקדו וחסה בגריל עם בטטה בטמפורה.
  • בנוסף עם כל מנת המבורגר, ניתן יהיה להזמין 1/3 ליטר בירת בלו מון ב-18 ₪ בלבד.

סומו בורגר של אברטו, מקור:יח"צ

* תפריט ההמבורגרים המיוחדים יוגש במסעדה בימים א׳-ד׳ החל מהשעה 18:00, לצד התפריט הקבוע.

שם: אברטו. כתובת: שכביץ 5, גדרה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 18:00-23:00, ו' ארוחת בוקר 09:00-13:00, 18:00-23:00, ש' ארוחת בוקר 09:00-12:00, ארוחת צהריים 12:45-16:00, 18:00-23:00.

בורגר קינג מציגה: הבייקון המלכותי הכשר

רשת ברגר קינג ישראל משיקה סדרת מנות חדשות המורכבת מ-3 טעמים, שבכולם מככב הבייקון הכשר, העשוי מהודו. לתפריטי סניפי הרשת מצטרפים בייקון קינג, דאבל בייקון קינג ושניצל בייקון קינג, המבטיחים חוויה מסקרנת למי שרוצה ללכת בלי ולהרגיש עם. את המנות החדשות ניתן יהיה להזמין בכל סניפי הרשת כאשר כל המוצרים החדשים בסדרה בעלי כשרות רגילה. הסדרת החדשה מציעה:

  • בייקון קינג (30.90 ₪ / 47.9 ₪ בארוחה) – כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם בייקון הודו כשר, לצד חסה ומיונז בלחמניית תירס.

דאבל בייקון של ברגר קינג, מקור: יח"צ

  • דאבל בייקון קינג (40.90 ₪ / 56.9 ₪ בארוחה) – כריך עם 2 קציצות מ-100% בשר בקר הנצלות על הגריל, עם אקסטרה בייקון הודו כשר. הכריך מגיע עם חסה ומיונז, בלחמניית תירס.
  • שניצל בייקון קינג (36.90 ₪ / 52.9 ₪ בארוחה) – כריך שניצל עוף קריספי, עם בייקון הודו כשר. הרוטב העשיר, המתכתב בטעמו עם רטבי ברביקיו ואלף האיים, יעטוף את הקציצה משני צדיה, יחד עם חסה, עגבנייה ובצל טריים ומלפפון חמוץ.

הצמחוני שעושה עלייה

ואם כבר עסקנו ברשת בורגר קינג, לאחרונה התבשרנו שגם ההמבורגר הצמחוני של הרשת בדרך לאדמת הקודש. הרשת הודיע כי היא עובדת על פיתוח גרסה כחול-לבן של ההמבורגר הכי טרנדי כיום, ולמרות שייקח זמן עד שנראה כחול-נטול-בשר-לבן (מטעמי התאמות לקהל המקומי וכשרות כמובן), כולנו מצפים לראות אם הקציצה שתגיע תהיה דומה לזו שנמכרת בארה"ב ויוצרת ע"י אימפוסיבל פודס (Impossible Foods), שמתחרה ראש בראש עם ההמבורגר של ביונד ניט (Beyond Meat), או יותר דומה לגירסה שמיוצרת ע"י יוניליוור ונמכרת באירופה. מבטיחים לעדכן בממצאים ברגע שנקבל לידנו טעימה מההמבורגר החדש.

הטבעוני של ברגר קינג, מקור: יח"צ

פורסם במקור בגלובס

התחנה החדשה של רמת גן

למרות התדמית המנומנמת שלה, גם ברמת גן יש חיים, ואפילו המבורגרים. קיבלנו דיווח חי מהשטח על המבורגריה חדשה שנפתחת בשם Burger Station, ברחוב ביאליק 12 בעיר. ההמבורגיה החדשה מתכננת לתת מענה לרעבי ורעבות העיר עם המבורגרים 100% בשר בקר טרי מנתחים מובחרים, שנטחן במקום יום יום. מובטח לכם תפריט מגוון ומסקרן שכולל המבורגרים מיוחדים לצד סטנדרטים, כנפיים וסנדווצ'ים לכל רעב ורעבה. שיהיה בהצלחה.

חדש ברמת גן - בורגר סטיישן

שם: בורגר סטיישן. כתובת: ביאליק 12, רמת גן. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-23:00.