הכי לא חדשות – תפריטים חדשים, המבורגריות חדשות ושבירת שיא מטורפת!

אור בלאן,

מדור החדשות שלא נח לרגע ממשיך לעדכן אותכם בכל מה שלוהט סביב הפלאנצ'ה, והפעם במדור: ייבוא מטריף של בשרים מיפן, לא פחות מ-2 תפריטים חדשים ומרגשים עם המבורגרים מושחתים כמו שאתם אוהבים, 2 מקומות חדשים (אחד מהם של זוכה מאסטר שף) עם המבורגרים שאתם חייבים לבדוק, ואתגר מ-ט-ו-ר-ף והראשון מסוגו בישראל. הדקו חגורות, אנחנו מתחילים!!! 

KGB Burger טאיפיי, מקור: יח"צ

מתכון מנצח לא מחליפים, אבל בהחלט משדרגים

רשת אגאדיר, שהייתה הראשונה שמכרה המבורגר מבשר וואגיו, החליטה שהמבורגר מנצח לא מחליפים אלא רק משדרגים – קבלו את ההמבורגר וואגיו ספיישל עם איולי טוגראשי, איולי אפונת וואסבי ופטריית שינוקי בטמפטורה! בעקבות הביקוש האדיר לטעם המשובח של המבורגר הוואגיו של אגאדיר, יצר רוברט קולגר, שף הרשת, מנת ספיישל בשילוב חומרי גלם איכותיים כדי ליצור את הביס המושלם.

ספיישל אגאדיר וואגיו בורגר החדש

הספיישל החדש של אגאדיר משלב את קציצת הוואגיו מזן וואגיו מובחר, אשר גדל בכפר תבור בגידול מיוחד עבור רשת אגאדיר, ופטריית שינוקי בטמפורה, איולי טוגראשי, איולי אפונת וואסבי בליווי חסה בצל ירוק ובצל סגול, המוגש בלחמנייה אוורירית או בצלחת לצד הצ'יפס הפריך של אגאדיר. המבורגר הוואגיו של רשת אגאדיר נטחן טרי בכל מסעדה, קציצה במשקל 250 גר' מתובלת במלח ופלפל בלבד, על מנת לא לפגום בטעמו העשיר של הבשר המיוחד (79 ₪ / 89 ₪ עם צ'יפס ושתייה). רגע זה לא הכל!

ספיישל אגאדיר וואגיו בורגר החדש וקוקה קולה

לכבוד ההשקה הנוצצת רשת אגאדיר יצאה בפעילות עם קוקה קולה – כל מי שמגיע בליוויי החבר'ה לאחת מהמסעדות ומזמין את ארוחת הספיישל המושלמת מצלמים תמונה מקורית ומגניבה על המפה, מעלים לרשת עם תיוג #AGADIRWAGUY יכול לזכות במתנה – הפוד טראק של אגאדיר תגיע לאירוע שלכם!

לעמוד הרשמי של רשת אגאדיר

האלופה החדשה – תנו לה בכבוד!

ה-צ'אלנג של יומנגס מבדיל בין הילדים לגברים, בין הבנות לנשים האמיתיות – ואנחנו שמחים לבשר על האלופה החדשה שהצליחה לשבור אתה האתגר של יומנגס ו-ב-ג-ד-ו-ל!!! ליאל "המחסלת" ביז'וואי טרפה בזמן שיא של 20:38 דקות 1.6 קילו של המבורגר עם לא פחות מ-24 תוספות (!!!!) וכאילו זה לא מספיק אז גם צ'יפס ומילקשייק בן ג'ריס. אז יאללה תנו לה בכבוד ותייגו את האישה שאתם חושבים שתצליך לשבור את האתגר הבא של יומנגס >>

למי שפספס, האלופה החדשה הגיע לאירוע הראשון מסוגו בישראל, תחרות אכילה מול לא אחר מאשר סומו-יאמה – לוחם הסומו הכבד בהיסטוריה של יפן, וככל הנראה היפני הכבד ביותר (272 ק"ג!!!) שהגיע לישראל לראשונה במיוחד לרגל האירוע, לנצח 4 מתמודדים נוספים באתגר הצ'אלנג' הידוע של רשת יומנגס העומד כיום על 2.6 ק"ג!!! הצ'אלנג של יומנגס!

סומו-יאמה הוא לא רק כוכב סומו המוכר בכל העולם (שזכה כבר ב-2 אליפויות עולם), הוא גם סלב בזכות עצמו עם הופעות בקליפ של אד שירן, Shape of You, השתתפות בקליפ של One Direction, בשיר Steal My Girl ועוד שורה של סרטים ופרסומות לחברות ענק.

שם: יומנגס גבעת ברנר. כתובת: מתחם צ'מפיון מוטורס, בכניסה לקיבוץ גבעת ברנר. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: א'-ד' 18:00-02:00, ה'-ו' 18:00-04:00, ש' 18:00-02:00.
ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי

BBB מציגים – ספיישל וואפל בורגר לכבוד הקיץ!

לכבוד הקיץ רשת BBB יוצאת עם ספיישל מטריף, קבלו את הוואפל-בורגר שיהיה זמין לחודש אחד בלבד! הקציצה החדשה מורכבת מקציצת בקר במשקל 160 ג' עם איולי צ'יפוטלה, צ'דר בצל ציפוטלה, גבינה "מעושנת", איולי צ'יפוטלה, ביצת עין והזלפות של סירופ מייפל המוגשים בתוך 2 וואפלים עגולים ומטריפים במיוחד, לצד סלט קולסלאו ומנת צ'יפס. הוואפל-בורגר של BBB יוגש במהלך כל חודש אוגוסט בכל סניפי הרשת (בסניפים הכשרים ניתן לקבל תחליף גבינה או ללא גבינה בכלל). לנו זה נשמע כמו המבורגר שאתם חייבים לנסות.ספיישל אוגוסט של BBB - וואפל-בורגר

לעמוד הרשמי של רשת BBB

תפריט חדש + הטבה לחברי הקהילה

ההמבורגר של אנגוסרי כבר זכה לכבוש את ליבנו ואת חברי הקהילה הרבים שנהנים מהדיל הבלעדי שלנו עם הדאבל בורגר של אנגוסרי. אז עכשיו יש לכם תירוץ מושלם ללכת וליהנות מכל הטוב הזה (כאילו שהייתם צריכים תירוץ) עם ההשקה של התפריט החדש של אנגוסרי. התפריט החדש כולל סנדוויצ'ים עמוסי בשר עסיסי וכמובן המבורגרים שאתם פשוט חייבים לטעום – אז יאללה, למה אתם מחכים?!

אנגוסרי תל אביב - המושחת החדש

שם: אנגוסרי הארבעה. כתובת: הארבעה 20, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: פתוח כל יום בין השעות 11:00 ־ 18:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

התגעגעתם? הם חוזרים!

רשת מוזס השיקה תפריט קיץ והחזירה את סדרת ההמבורגרים ׳חובקי עולם׳ האהובה, וכעת הם גם חושפים את הארט-בורגר,The New Generation, גרסה חדשה, מפתיעה ומעוררת תיאבון לארט בורגר המיתולוגי והאהוב.לבקשת הקהל רשת מוזס מחזירה את סדרת ההמבורגרים ׳חובקי עולם׳ האהודה עם גרסאות מפתיעות ומשופרות לצד מבחר מנות חדשות ומעוררות תיאבון, וזה לא הכל – הארט בורגר המהפכני של מוזס זוכה לשדרוג והשקה מחודשת בתור ה״ארט בורגר New Generation״ – קציצת המבורגר מנתחי בקר וטלה עם ארוגולה, צנונית, גזר, טלה מעושן, רוטב הולי מוזס, פיסטוקים ופטרוזיליה.ארבורגר של מוזס, the new generation

מבחר ההמבורגרים ׳חובקי עולם׳ יוגשו עם תוספת לבחירה, ויכללו 4 גרסאות המבורגרים שיהיו קבועים בתפריט, לצד המבורגר חובק עולם מפתיע שיתחלף מידי שבוע. מחיר כל ״חובקי העולם״ בתפריט יעמוד על 75 ₪, בתפריט עסקית הצהריים 76 ₪ (כולל מנה ראשונה לבחירה ושתייה ) ובתפריט הלייט נייט – 67 ₪. בין ההמבורגרים שיחזרו לככב בתפריט הקבוע:  ה״פראנצ׳ בורגר״ גבינת שמנת, ריבת בצל, גבינה כחולה, רוטב גבינות חם, טבעת בצל פריכה ונבטי חמנייה; ״הפורטוגזי״, המבורגר מבשר בקר, חסה סלנובה, פסטו, רוטב פירי פירי, חזה אווז וטבעת בצל פריכה; ״טקסס סלופי״, בשר בקר מפורק בברביקיו, מוגש עם אייסברג, בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ וחרדל; ״מידיל איסט״, נתחי בקר ואנטריקוט שמוגשים בפוקצה, עם ארגולה, חלפיניו, בצל מקורמל ועגבנייה צלויה.

המבורגרים חובקי עולם של מוזס

לעמוד הרשמי של רשת מוזס

הנה הם באים – ה-מושחתים החדשים!

הגראז' מציגים – תפריט מאפיונרים מושחתים חדש עם שילובים ותוספות שעוד לא נראו כדוגמתם! הגראז' ממשיכים לחדש ולהפתיע, עם המבורגרים בשילובים שכנראה רק הם יכולים להמציא. בין המאפיונרים החדשים תוכלו למצוא:

  • אסקובר – המבורגר בקר עם צ'ורוס מצופה צ'דר ורוטב קרמל.
  • באגסי – המבורגר עם טופינג של אמנטל, ריבת בצל ומקלות גבינה מטוגנת.
  • סופרנו – המבורגר בקר עם גבינת ברי חרוכה, פפרוני ופרמז'ן.
  • אל קפונה – המבורגר עם גבינת אמנטל, תוספת ארטישוק א-לה רומנה וסטייק עגבניה עם מלח אטלנטי.
  • הצמחוני – "המבורגר" עם שמנת חמוצה, אבוקדו, נאצ'וס וקרם צ'דר.

סופרנו החדש של הגראז'

שם: הגראז׳ רמת החייל. כתובת: ראול ולנברג 24, רמת החייל, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: 11:00 – אחרון הלקוחות כל השבוע כולל סופ"ש.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הגינה הסודית עם ההמבורגר החדש בעיר

אנחנו תמיד אוהבים לפרגן למקומות חדשים, במיוחד כאלו שמתהדרים בגינה סודית והמבורגר שמגיע עם אלכוהול קליל שמתאים לימי הקיץ בלחות הבלתי נסבלת של תל אביב. תגידו שלום לג'ונסי גארדנר, בר-מסעדה בנחלת בנימין עם גינה פנימית, "סודית" ושקטה שמגיש המבורגר עם קציצה שנעשית במקום. גם כאן דנה כבר בדקה עבורכם את הקציצה של ג'ונסי גארדנר וחזרה לספר על גילוי חדש בלב העיר הגדולה.

המבורגר חצוי של ג'ונסי גארדר

שם: ג'ונסי גארדנר כתובת: נחלת בנימין 3, תל אביב כשרות: לא כשר שעות פתיחה:א'-ה' 7:00-22:00, ו'-ש' 7:00-6:00
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הפרה השמנה וזוכה מאסטר שף

אחרי שמועות, רחשים בקהילה והרבה באזז סביב ההמבורגריה החדשה של טום אביב, זוכה מאסטר שף בעונה של 2016, סוף סוף הצלחנו לטעום ולדווח על ההמבורגר החדש של Fat Cow. את הבשר בהמבורגריה החדשה טום מביא משיתוף הפעולה עם הקצב ואיש הבשרים שגיא טריגר (הבעלים של קצביית טריגר בוצ'ר אנד בר). כחלק מעבודתה כעיתונאית קשוחה, דנה כבר ביקרה וחזרה לספר על ההמבורגר של פאט קאו (עמ;לק – שווה!)

fat cow tel aviv, מקור: יח"צ

שם: Fat Cow. כתובת: דיזינגוף 265, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 00:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי