עושים סדר – איפה אוכלים כמו שצריך בפסח הזה?!

אור בלאן,

זה שהכל נהיה כשל"פ לא יעצור את חברי קהילת המבורגר ישראל מהנאה, כי כשרוצים באמת אין דבר העומד בפני הרצון והקציצה. אספנו בשבילכם רשימה של ההמבורגרים הלא-כשרים לפסח כדי שתוכלו לשרוד את החג שהכריז מלחמה על פחמימות – בואו ביחד נראה לפסח מה זה!

הפנינה של תל אביב שנשאר פתוחה

פורט 19, ת"א – הפנינה האהובה של תל אביב, פורט 19, מפנקת גם בחג בשני הסניפים שיציעו לכם את ההמבורגרים המצוינים של הפורט, גם בלחמנייה רגילה וגם עם תוספות מושחתות. מהמסעדה ביקשו למסור ש לאורך כל חול המועד הם רק מחכים שתבואו, בתיאבון!

פורט 19, מקור: יח"צ

שם: פורט 19. כתובת: שלמה המלך 2 | חשמונאים 95, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 24:00, ו' 11:00 – 16:00, ש' 18:00 – 24:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

גורמה בפסח?!

המבורגר גורמה 26, ת"א – תענוג אמיתי, אושר ושמחה שעטופים בלחמניית בריוש אמיתית באמצע החג, מה יכול להיות יותר טוב מזה? מסעדת גורמה 26 מבטיחים שיק צרפתי בשולחן החג שלכם ואתם מוזמנים לטרוף בהנאה את ההמבורגר שלהם לאורך כל החג.

לה טרוף, גורמה 26 - אושר

שם: גורמה 26. כתובת: רח' מקווה ישראל 26, תל אביב-יפו. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-חצות.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הכי טוב המבורגר, גם בפסח!

הגראז, ת"א וראשל"צ – בשורות טובות לקהל המעריצים של הגראז' שתישאר פתוחה במהלך חול המועד עם שלל ההמבורגרים המושחתים גם בסניף ראשל"צ וגם בסניף רמת החייל. בנוסף ללחמניות רגילות המסעדה תציע גם לחמניות כשל"פ, אם אתם ממש בקטע.

אסקובר, המושחת הטוב ביותר של הגראז'

שם: הגראז'. כתובת: ראול ולנברג 24, ת"א | הרצל 151, ראשל"צ. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ת"א: 11:00 – אחרון הלקוחות כל השבוע כולל סופ"ש. ראשל"צ: א'-ד' 12:00-01:00, ה'-ו' 12:00-03:00, ש' 12:00-01:30.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הבאטלר ששיגע את העיר

ויטרינה, ת"א – גם בחג המצות תוכלו ליהנות מהבאטלר המפורסם של ויטרינה ומההמבורגר האהוב ביותר בעיר. במהלך חול המועד שני הסניפים יהיו פתוחים, מה שאומר תורים ארוכים כנראה יותר מבדר"כ. לא באמת ציפיתם לחג בלי ההמבורגרים של ויטרינה נכון?

ויטרינה, מקור: יח"צ

שם: ויטרינה. כתובת: אבן גבירול 54 | לילינבלום 40, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 12:00 – 23:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

השיגעון ממשיך גם בחג!

רשת יומנגס – הרשת שנהפכה לתופעה ארצית תהיה פתוחה לאורך חול המועד עם כל הטירופים המוכרים והאהובים לצד מגוון התוספות האין סופי שלה בלחמניות רגילות וגם לחמניות באסה לאלו ממכם שממש חייבים. אל דאגה – גם בחג תוכל ליהנות מההמבורגר המקורי עם מזרק המייפל, ושאר המטורפים של יומנגס באחד מארבעת סניפי הרשת.

יומנגס מקור: יח"צ

שם: רשת יומנגס. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת יומנגס
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

גם בחג תיהנו מהבשר מהגולן

רשת מרינדו – אם אתם רוצים להרגיש את טעם הגולן בלי לבזבז על זה מיכל דלק, אז יש לנו פתרון מצויין בשבילכם! פשוט מגיעים לאחד מסניפי רשת מרינדו במהלך החג וטורפים בשרים משובחים מהגולן והמבורגרים מטריפים. ואם כבר אז למה שלא תלכו על הטבה מעושנת ובלעדית לחברי הקהילה של 1+1 בסניף מרינדו שרונה מרקט? ככה תהיו בטוחים שאתם מראים לפסח מי הבוס!

סמוקי צ'דר - ספיישל מטורף של מרינדו

שם: מרינדו. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של מרינדו
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

ליהנות מהחג דווקא באשדוד

סאנסט, אשדוד – מסעדת סאנסט נהפכה לשם דבר לא רק באשדוד והסביבה. תפריט ההמבורגרים של סאנסט יהיה זמין במהלך החג גם בגרסה הכשל"פית וגם בגרסה הרגילה – ככה שכל המשפחה והחברים יכולים להגיע ולבלות ביחד. מה, עוד לא טעמתם את הטירוף שהולך באשדוד?!?

המבורגר של סאנסט, מקור: יח"צ

שם: סאנסט. כתובת: מרטין בובר 1, אשדוד. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 01:00-18:00, ו'-ש' 02:00-12:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המסעדה שאתם חייבים לשים על מפת הטיולים שלכם

הבקתה, רמות – אם מצאתם את עצמכם מטיילים ברמת הגולן אז יש רק מקום אחד שהוא חובה, הבקתה ברמות. המסעדה תהיה פתוחה במתכונת כשל"פ בחול המועד , ואתם חייבים לנצל את החופש כדי לטעום את הבשרים המטורפים של זוכת 2017 בתואר "ההמבורגר הטוב ביותר בצפון". רגע, זה לא הכל! לחברי הקהילה יש גם הטבה מפנקת במסעדת הבקתה מה שאומר שאין לכם תירוצים ואתם חייבים את זה לעצמכם.הבקתה - פלטת בשרים מעשנים יחד

שם: הבקתה. כתובת: נוף כנרת, מושב רמות. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 22:00-13:00, ו'-ש' סגור.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-יחיד לחגוג בו באילת

ברביס, אילת – אם דווקא בפסח ירדתם לאילת, אז בנוהל אמורה להיות לכם לפחות ארוחה אחת בברביס  כדי ליהנות מההמבורגר הטוב ביותר בעיר, נקודה. ואם זה לא מספיק לכם, אז יש גם תפריט מיוחד ודיל ובלעדי לחברי הקהילה ככה שבחג הזה אתם הולכים ליהנות להתפנק.

המבורגר רובן של ברביסשם: ברביס דיינר & בר. כתובת: פארק אופירה, תרשיש 19, אילת. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: א'-ש' 12:00-01:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המבורגר של מבשלה כבר טעמתם?

ליבירה, חיפה – קבלו מבשלת בירה בוטיק שתהיה פתוחה במהלך החג, ואם לא ידעתם אז הם מגישים המבורגרים מצויינים שהצליחו לכבוש אותנו. בעינינו אין דרך יותר טובה להראות לפסח מה זה עם המבורגר ובירה בתוך מבשלה כחול לבן.

ליבירה - מבשלה ישראלית, מקור: יח"צ

שם: ליבירה. כתובת: הנמל 26, חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 עד אחרון הלקוחות.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

החדש שמשגע את רעננה, גם בחג!

באנג באנג, רעננה – הוא מטריף את רעננה, משגע את הכתבים שלנו והכל בוויב מצויין עם המבורגרים נהדרים. באנג באנג ברעננה זמינים אותכם ליהנות מפסח כהלכתו עם מגוון מדהים של טופינגים עסיסיים ומפקנים + קציצה + לחמנייה חמה וטרייה. יאללה בואו לרעננה.בנג בנג עם תוספות

כתובת: הסדנה 6, רעננה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-00:00

לא על ההמבורגר לבדו

באקארו, רעננה –  תשמחו לשמוע שמסעדת באקארו המצוינת  תהיה פתוחה גם במהלך החג ואין להם שוב כוונות להאט את הקצב. אז אם חשבתם להתפנק בחג בארוחת בשרים ברמה אחרת, ולהבין מה גרם לאור בלאן לצאת מכאן עם חיוך מאושר , אין לנו ספק שאתם צריכים להגיע לבאקארו.

באקארו - חגיגת בשרים מעושנים

שם: באקארו. כתובת: זרחין 13, רעננה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-24:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

תמיד אוכלים יותר מאחד

רשת בורגרים – הרשת מאחלת לכולם חג חירות שמח ומציע לכם ללכת לטייל, ליהנות ולנוח – ואם בא לכם המבורגר אז רוב סניפי הרשת יהיו סגורים למעט מספר מצומצם של סניפים שעברו הכשרה מיוחדת לכבוד החג ויישארו פתוחים. בסניפים שהוכשרו תוכלו למצוא המבורגרים בלחמניות כשל"פ ואם גם זה לא מספיק לכם אז בשלושה סניפים תוכלו למצוא גם תפריט לא כשר לפסח בכלל. רשת בורגרים, מקור: יח"צ

שם: בורגרים. כתובת: פריסה ארצית. כשרות: כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת בורגרים
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי