מדור החדשות עושה סדר פסח – כל המקומות לאכול בהם במהלך החג!

אור בלאן,

אביב הגיע פסח בא והכל נהיה כשל"פ…. אוי ואבוי, מה עושים אוהבי ההמבורגרים?! בדיוק בשביל זה אספנו בשבילכם את כל המסעדות וההמבורגריות שיהיו פתוחים במהלך החג. אז מי כשל"פ, מי מושחת ומי יפנק אותכם במן כאילו מדובר ביציאת מצרים?

מרינדו – גם בחג תיהנו מהבשר מהגולן

רשת מרינדו תהיה פתוחה במלך החג, מה שאומר שלכם יש הזדמנות לנצל את חול המועד לביקור באחד הסניפים כדי לטעום וליהנות מהבשר מהגולן, ולא זה לא יהיה כשל"פ. ואם כבר לא כשר אז עד הסוף – למה שלא תלכו על הטבה מעושנת ובלעדית לחברי הקהילה של 1+1 בסניף מרינדו שרונה מרקט? ככה תהיו בטוחים שאתם מראים לפסח מי הבוס!

מרינדו שרונה מרקט - סמוקי צ'דר, מבט מבפנים

שם: מרינדו שרונה מרקט. כתובת: קלמן מגן 3, תל אביב. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

Hook מציגים – פופ אפ לכבוד החג!

הוק – שרקוטרי ארטיזנל מבית דה לוקס, פותח חנות פופ אפ יחודית לשלושה שבועות בלבד, בין התאריכים 26.3 – 18.4 ברחוב דיזינגוף בתל אביב, ובה כל הבשרים שתצטרכו מארוחת חג הפסח ועד יום העצמאות. הפופ אפ כולו סובב סביב בשר, מנקניקיות בוטיק בעבודת יד, המבורגרים (ואל תשכחו שיש בהוק הטבה בלעדית לחברי הקהילה!), קבבים, בשרים מעושנים, מצוננים ובגדול, כל מה שצריך בארוחת חג הפסח ובמיוחד למנגל מושלם ביום העצמאות.

הבשרים של הוק דה לוקס - בית בשרים ארטיזנל

שם: הוק. כתובת: דיזינגוף 113. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 10:00 – 21:00, ו' 09:00 – 15:00.

יומנגס – השיגעון ממשיך גם בחג!

רשת יומנגס תהיה פתוחה לאורך כל חג ותציע לכם את מגוון התוספות האין סופי שלה לצד לחמניות רגילות ולחמניות באסה לאלו ממכם שממש חייבים. אל דאגה – גם בחג תוכל ליהנות מההמבורגר המקורי עם מזרק המייפל, ושאר המטורפים של יומנגס באחד מארבעת סניפי הרשת.

יומנגס - האתגר המוגזם!

שם: יומנגס. כתובת: 4 סניפים בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הגראז' – הכי טוב המבורגר, גם בפסח!

מסעדת הגראז' תישאר פתוחה במהלך חול המועד ותציע לכם להתפנק וליהנות מההמבורגרים המושחתים של הגראז', גם בסניף ראשל"צ וגם בסניף רמת החייל. בנוסף ללחמניות רגילות המסעדה תציע גם לחמניות כשל"פ, מה שיאפשר למי שמעוניין להינות משחיתות במהדורה מיוחדת לכבוד החג.

סופרנו של הגראז', מקור: יח"צ

שם: הגראז׳ רמת החייל. כתובת:תחנת דלק סונול, מחלף ראשונים, ראשון לציון; ראול ולנברג 24, רמת החייל, תל אביב. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי

פורט 19 – הפנינה של תל אביב שנשאר פתוחה

כן, גם במהלך החג תוכל ליהנות מהפנינה של תל אביב – פורט 19. גם הסניף המקורי וגם הסניף החדש בחשמונאים יציעו לכם את ההמבורגרים המצוינים של הפורט, גם בלחמנייה רגילה וגם עם תוספות מושחתות. מהמסעדה ביקשו למסור שבמהלך שישי-שבת של ערב חג הם יהיו סגורים, אבל לאורך כל חול המועד הם רק מחכים שתבואו, בתיאבון!

הספיישל של פורט 19 - רוטב סרטנים ווויסקי

שם: פורט 19. כתובת: שלמה המלך 2, ת"א; חשמונאים 95, ת"א. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

באקארו – לא על ההמבורגר לבדו

החלטתם ליהנות דווקא מבשרים ולא רק המבורגרים? תשמחו לשמוע שמסעדת באקארו המצוינת שהצליחה להפיל מהרגליים את הכתבים שלנו, בזה אחר זה, תהיה פתוחה גם במהלך החג ואין להם שוב כוונות להאט את הקצב. אז אם חשבתם להתפנק בחג בארוחת בשרים ברמה ארחת, אין לנו ספק שאתם צריכים להגיע לבאקארו. המסעדה לא תציע אפשרויות כשל"פיות, אבל בינינו, עם בשרים מצוינים כאלו גם לא צריך.

חווית הבשרים של באקארו

ויטרינה – הבאטלר ששיגע את העיר

קהל המעריצים של ויטרינה אל חשש! גם במלך החג תוכלו ליהנות מהבאטלר המפורסם ושאר המנות האהובות של ויטרינה. במהלך חול המועד שני הסניפים יהיו פותחים בימים ראשון, שני ושלישי וסגורים ברביעי וחמישי. ההמבורגרים של ויטרינה לא ממש כשרים, אז אל תצפו שהם יהיו כשל"פ.

ויטרינה - זוכים בתחרות TimeOut!

שם: ויטרינה. כתובת: אבן גבירול 54, תל אביב; לילינבלום 40, תל-אביב. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

עד העצם – לחגוג את פסח, כמו שצריך!

אם אתם רוצים באמת לחגוג את חג החירות אז אתם חייבים להגיע להרצליה ולמסעדת עד העצם. המסעדה תציע את התפריט הרגיל שלה בגרסתו המפוארת והעסיסית, ואפילו יהיו אפשרויות עבור אלו מאיתנו שרגישים לגלוטן (שעבורם כל השנה זה סוג של פסח). המסעדה תהיה פתוחה במהלך חול המועד כרגיל ולכם נשאר רק לבוא.

 

ההמבורגרים של עד העצם

שם: עד העצם. כתובת: אבא אבן 5, הרצליה. כשרות: לא כשר.

הבקתה ברמות – המסעדה שאתם חייבים לשים על מפת הטיולים שלכם

אם מצאתם את עצמכם מטיילים ברמת הגולן אז יש רק מקום אחד שהוא חובה, ולא אנחנו לא מדברים על שמורת טבע, אנחנו מדברים על מסעדת הבקתה ברמות. המסעדה תהיה פתוחה במהלך חול המועד במתכונת כשל"פ, ולכם יש הזדמנות לטעום את הבשרים המטורפים של זוכת 2017 בתואר "ההמבורגר הטוב ביותר בצפון". רגע, זה לא הכל! לחברי הקהילה יש הטבה כפולה ומפקנת במסעדת הבקתה מה שאומר שאין לכם תירוצים ואתם חייבים להגיע, לטעום ובעיקר ליהנות!הבקתה ברמות - המבורגר לא שגרתי בעליל

שם: הבקתה. כתובת: נוף כינרת, מושב רמות. כשרות: כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

פפריקה – טיול חובק עולם בגרסה כשל"פית

מטורפים שהמציאו את המלוואח-בורגר, המגה-פיצה בורגר ובאופן כללי לא מפסיקים לחדשו להפתיע עם המבורגרים חובקי עולם. מסעדת פפריקה תהיה פתוחה במהלך חול המועד ותציע לכם את תפריט הפפבורגר חובק עולם שלהם בגרסה כשרה לפסח! אם יש מסעדה שיודעת להפתיע ואנחנו בטוחים שתפיק גרסאות כשל"פ מטריפות – זו חייבת להיות פפריקה!

פיצה בורגר של מסעדת פפריקה, מקור: יח"צ

שם: פפריקה. כתובת: השחם 21, יכין סנטר, פתח תקווה. כשרות: לא כשר.

בולס בורגר – השוורים מהקריות שקצת נחים בחג

המקום הקטן-גדול הזה הצליח להפיל אותנו שוב ושוב. בולס בורגר בקריית חיים יהיו פתוחים בסופ"ש השני של החג והמסעדה תגיש מנות כשל"פ לצד מנות רגילות. זה מסוג המקומות האלו שרק מקומיים מכירים, וחבל – כי מדובר באחד ההמבורגרים הטובים ביותר בחיפה והקריות שפשוט אסור לכם לפספס.

השחיתות של בולס בורגר, מקור: יח"צ

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

סאנסט – לסגור את ברעב וליהנות מהחג דווקא באשדוד

אם יש סיבה להגיע לאשדוד היא ללא ספק מסעדת סאנסט. במהלך החג תוכלו ליהנות מהתפריט העצום וההמבורגרים הבלעדיים של סאנסט, גם בגרסה הכשל"פית וגם בגרסה הרגילה – ככה שכל המשפחה והחברים יכולים להגיע ולבלות ביחד. מה, עוד לא טעמתם את הטירוף שהולך באשדוד?!?

סאנסט - המבורגר שחיתות

שם: סאנסט. כתובת: מרטין בובר 1, אשדוד. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

ברביס – המקום ה-יחיד לחגוג בו באילת

אם החלטתם לנצל את החג כדי לנפוש קצת באילת, אז אתם פשוט חייבים להגיע לברביס וליהנות מההמבורגר הטוב ביותר בעיר, נקודה. ואם זה לא מספיק לכם, אז יש גם תפריט מיוחד ודיל ובלעדי לחברי הקהילה ככה שבחג הזה אתם הולכים ליהנות להתפנק. מהמסעדה נמסר שיוגשו גם אופציות כשל"פיות וגם אופציות רגילות – ככה שהחג הזה , כל המשפחה באילת וגם בברביס!

ברביס - המבורגר שלמותשם: ברביס. כתובת: פארק אופירה, תרשיש 19, אילת. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

ליבירה – המבורגר של מבשלה כבר טעמתם?

מי שעוד לא מכיר את ליבירה, כנראה שנרדמתם בעמידה. מדובר באחד ההמבורגר המפתיעים שיש שבכלל מתחבא לו במבשלת בירה – וכן הם יהיו פתוחים לאורך כל החג ותוכלו ליהנות גם מהמבורגר משובח עם לחמניות רגילות וגם מבירות הבוטיק של המבשלה. אנחנו לא מכירים דרך טובה יותר לחגוג את פסח.

מבשלת ליבירה - מסלול הטעימות

שם: ליבירה. כתובת: הנמל 26, חיפה. כשרות: לא כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

באנג באנג – החדש שמשגע את רעננה, גם בחג!

ההמבורגר החדש בעיר הצליח כבר להגניב אותנו ולגרום לדור וטל לצאת מבסוטות מרעננה. מחפשים מקום מגניב, עם המבורגר קטן-גדול שנותן הרבה fun וחווית בילוי גם בחג? אז באנג באנג מבטיחים להישאר פתוחים כל החג ולהגיש גם לחמניות רגילות וגם לחמניות כשל"פ – בתיאבון.

בנג בנג וטבעות בצל

שם: באנג באנג. כתובת: הסדנה 6, רעננה. כשרות: לא כשר.

אל צ'יביטו – המשפחתית החמה של ראשל"צ שפתוחה גם בפסח

ראשל"צים ורעבים? אל דאגה! גם במהלך החג תוכלו ליהנות מהספיישלים של אל צ'יבטו שמבטיחים להיות הכל חוץ מכשרים לפסח (תוספת גבינה ובייקון טלה anyone?). אז לכל הראשל"צים שמחפשים בילוי טעים עם לחמניות אקטסרא מפנקות וחמימות בדאון טאון של ראשון לצין, אל צ'יביטו פתוחים ומחכים לכם, כמו תמיד, במרכז רחוב רוטשילד.

ההמבורגר של אל צ'יביטו

שם: אל צ'יביטו כתובת: רוטשילד 67, ראשון לציון. כשרות: לא כשר.

בורגרים – הרשת שבא תמיד אוכלים יותר מאחד

רשת בורגרים מאחלת לכולם חג חירות שמח ומציע לכם ללכת לטייל, ליהנות ולנוח – ואם בא לכם המבורגר אז רוב סניפי הרשת יהיו סגורים למעט מספר מצומצם של סניפים שעברו הכשרה מיוחדת לכבוד החג ויישארו פתוחים. בסניפים שהוכשרו תוכלו למצוא את הצ'יפס המצויין, היחס הנהדר וכמובן – המבורגרים בלחמניות כשל"פ ואם גם זה לא מספיק לכם אז בשלושה סניפים תוכלו למצוא גם תפריט לא כשר לפסח בכלל. לרשימת הסניפים המלאה כנסו לאתר רשת בורגרים.

השמנייה של בורגרים קרליבך

שם: בורגרים. כתובת: פריסה ארצית. כשרות: כשר.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי